╭★ar傑既blog
呢排都好少上黎打blog喇
可能係懶丫...一次過就要打一段野...哈哈!!
得閒既話上黎http://t.sina.com.cn/arkit0220睇下啦
得閒打一句,幾方便既我覺得...
arkit0220
暱稱: ╭★ar傑
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2021-04-04
2021-03-08
2021-03-07
2021-02-24
2021-02-23
文章分類
全部 (379)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 379
留言總數: 585
今日人氣: 16
累積人氣: 36431
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2018 年 1 月 12 日  星期五   晴天


2018-01-12 分類: 未分類

好啦....2017年都已經過左成11日  3:18

終於喺呢個時候的起心肝寫呢篇最有心思既長文   2017十大回顧   

第10位

中學同學既 聚會 差唔多每星期都有 , 不過都好既 , 可以個個星期都見到班死傻仔

要好好珍惜一齊聚既時光 , 因為而家差唔多個個都有女朋友 , 遲D可能就冇咁多時間出黎嫁啦....

最慘既係....得我未有......同埋廢樹就喺澳洲番左黎 , 肥佬就走左去新西蘭 , 肥仔就過左日本 , 炮豪就不嬲去偉大航道


第9位

星界團有2條傻仔夠秤出黎試飲 , 組左團 , 不定時出黎講心事同埋吹下水說下以前同埋自己D野咁

至於講過D咩我就唔打出黎啦

第8位

IVE 4人酒團自從喺4月1號一聚之後就每月都有一個聚會

之後雪姐都換左2次畫啦

 

第7位

喺龍友磊既幫助之下

哥終於喺聖誕節果日嘗試左人生第一次BUSKING

亦都圓左哥其中一個小小既心願

而說謊呢首歌係紀念我中五音樂考試同埋校長盃加埋RC跑跑歌唱盃既一首歌 , 好有意義


第6位

上一份工既同事竟然記得我幾時生日 , 仲專登買左個蛋糕同哥慶祝生日 , 真係巧揀凍喔

上一刻仲以為比2貨磊伏左我TIM , 不過食完既第2日呢就......


 

第5位

轉左份新工了 , 番宏利 , 瘋狂考牌 , 但係MPF肥左2次先過到 , 好想喊...

公司條TEAM D人對我都好好 , 同埋我都好敬重佢地 , 因為佢地真係教左我好多野 , 心態同埋待人處事方面都成熟左唔少

係一個唔錯既團隊 , 感激可以喺呢條TEAM發展 , 廣告時間...

大家又知唔知D強積金有整理過同冇整理過每年既回報率係差左4-5%呢

所以歡迎搵哥幫你地整好

有咩問題歡迎PM


第4位

落完TWINKO , 落左PANDA CUTE 坑.........計我話與其哂錢都貼比D賤貨之餘仲乜都得唔到 , 不如拎D錢用喺D可以開心下既地方

得閒收下禮物 , 聚下會幾好呀 , 去左個一周年聚會 , 佢地講野真係好搞笑 , 不過最搞笑都係畫畫果PART , 都唔知LILY畫乜野 , 果隻槄草人真係笑死

仲有派大星 , 笑到甩碌真係 , 個地獄廚房真係見到都驚

大家知咩料啦.......最後當然緊係R圖CAP啦仲駛講

仲有D拍立得就廢時放出黎,哈


第3位

同左4個傻仔去左獲珠海 , 最記得就係我同2貨磊去到珠海拎房先 , 之後2貨磊話上次喺雪姐屋企嘔到9彩非常之唔好意思

所以就話要買D好酒孝敬下佢地.........結果買左支伏到叫既XO同埋好香但難頂既茅台

真係飲唔落嫁大佬.....

飲到咁上下又話影下相PO下IG , 我就用腳黎玩聲控自拍

第2日就去食完豬肚雞去埋石景山公園玩跑跑卡丁車 , 由於有玩過 , 所以一黎就即刻踩行油玩甩尾 , 不過D街人好雷 , 係咁撞我

玩住之後就直奔澳門...去16蒲賭幾手 , 贏完輸番......冇癮 , 賭完同2貨磊番豬海食宵夜 , D拉面真係大碗夾好食

同行左一陣街睇下D質素 , 咁就完左....


第2位

就係又見到篠崎同埋TWINKO啦 , 過程十分驚險 , 差D又見唔到佢地

話說前一晚約左4人組11點喺機場等 , 因為果日佢地3點機 , 但係第2朝聽佢地講話冇咁快到機場


捕TWINKO之4人組

所以我就10點7先起身 , 諗住慢慢過去 , 但係諗諗下覺得唔對路 , 驚好似上次咁佢地突擊早到機場 , 所以就11點5出門

又同線人交換下情報 , 但係我坐坐下巴士真心覺得唔對路 , 之後龍堡同我謂話篠崎已經殺到機場 , 我心諗今次GG了 , 仲有2個站先落車

所以叫龍大拖一陣先 , 一落車我做左10米跑狗由1號大樓直奔去2號大樓 , 全程冇減過速 , 唔知做咩事以前D體能番番哂黎 , 一路直奔

終於比我趕到啦............第一眼見到篠崎 , 佢望住我 仲大叫 : 沙子 好久沒見啦~~~~  仲同2016年第一次見到果陣既語氣一樣

我都即剷刻應番佢 : 篠崎真的好久沒見啦

之後即刻埋去同佢CAP張圖先 , 自拍下咁 , 佢真係好NICE好好笑容

我 : 我們來拍

篠崎 : 好哇~~~

仲R埋拍立得

跟住仲叫埋可青黎影 , 如果有睇過我2016果篇既話應該會知道點解會R埋可青黎影

可惜香港最後都冇搞簽唱會.........


第1位 ....

同2條二貨去韓國 , 人生第一次離開中國 順便補番個旅遊包膠感想


2017 - 04 - 10

第一日就落去明洞唱錢

之後就食左呢個明洞餃子

但係其實有點貴, 同埋冇想象中咁好食 ...

呢個雪糕設計得好有心思 , 同埋士多啤梨味唔錯唔錯

同埋去左南山塔觀光 , 飽覽韓國既風景 , 本來有條傻仔話有路同埋識路行上去

咁就由山下開始行啦

行行下仲見到櫻花 , 估唔到呢個地方都有櫻花睇到

跟住行到上去就見到跑步徑 , 但係行左果條跑步徑之後 , 好似係冇路上到去既 , 佢地又話行到冇力 , 結果就拖住果2條傻仔上斜 , 真係好雷 , 仲要我要跑住就扯佢地上去

唉....之後投降去左搭覽車上去南山塔

唔知邊個傻仔話有畏高....

好啦終於上到去啦...即刻影番幾張相打個卡先

同埋影下個景

咁就完左DAY1了...

DAY2 晨咁早就比人叫左起身 , 原來係話想行過去弘大 , 又有條傻仔話識路

但係就行左相反方向 , 變左行屋企樓下既公園 , 不過天氣好好, 14度涼爽同埋晴天 , 賞下櫻都唔錯

之後行番落地鐵站再行去弘大食午餐 , 我就唔明點解餐餐都要飲酒......

醫完肚就去梨大行街(即係陪佢地行街) , 因為行到第2日既我深深咁體會到韓國係比女人去既......

再同佢地食左個TEA


掩面果個實在太樣衰所以係好有自知之明

行到咁上下4點半佢地話要去夾公仔 , 我心諗 , 終於有野係岩我玩了


新村個街景都唔錯

識路果個傻仔終於識路喇 , 直奔左夾公仔鋪果度夾 , 不過韓國既夾公仔鋪係混合埋街機一齊 (遲D補番D片)

由於第一間得一條傻仔W KILL左隻唔知咩麥君 , 所以我同EVA都要覆卓

去左第2間夾 , 行行下見到果然翁真係咩火都黎哂 , 因為我地都好想要果然翁 , 好在哥既搭橋計劃極之成功 , 成功夾左3隻1人1隻

夾完天都黑齊 , 但係鑑於有個傻仔話韓國D眼鏡好快就有得拎同埋便宜 , 我就試下咩水溫

丫 , 又真係幾便宜 , 先400幾蚊 , 8個字就拎得 , 勁快 , 去韓國既朋友不妨試下整副玩下

番到弘大食飯 , 大家都好攰 , 所以就好快訓教了


屋企附近

DAY3 一起身睇天氣話會好凍 , 得11度 , 望樓下D人都係著大褸 , 起身就喺度玩試衫 , 條傻仔仲問我借左琴日佢唔買變左我買既牛仔褸黎著 , 我就咩左另一條傻仔既袋黎玩

由於全日弘大 ....


太樣衰所以專登比D蒙瀧佢地 , 但好明顯係姐唔到佢地的醜...


LINE主題店

夜晚去左食部隊鍋 , 真心唔明點解次次都要燒酒, 不過玩左個新GAME就係彈蓋果條鐵

亦都係呢一晚 , 佢地2條傻仔飲醉哂 , 搞到我要夾佢地2條傻仔經地鐵站再番屋企 , 好在佢地冇嘔 , 唔係我一定掉低佢地....

番到去仲同另一個去左台灣既2貨玩視訊 , 去緊旅行玩視訊都係第一次....

 

DAY4  EVA樂園


由於約定好團服 , 就係一齊著間條衫出黎玩一日

仲專登買左個豹耳黎玩

 


連獅子都放閃 , 唉

D景都幾靚既

夜晚去埋路梁津食海鮮 , 10點幾都未山門 , 真係好彩呀 , 我地慢慢喺度揀海鮮食 , 最後玩埋帝皇蟹

day5 去左金裕貞果度玩鐵路單車 , 搭個地鐵都搭左1個鐘3個幾字

果日仲要落雨 , 踩完車要行番去搭地鐵 , 果時應該係我人生之中經歷最凍既時刻 , 因為有傻仔話凍 , 所以我就比左我件褸佢

一望到個溫度得番4度但係落住雨咁空曠 , 我真係唔信4度.....

好在有雨褸 , 如果唔係冇遮都唔知點頂

 DAY6 弘大

食左幾日熱氣野辣野 , 去左食粥清腸胃

 

食完去行街掃街 (食完粥即刻掃街好似即刻變得好合理)

個炒牛肉真係要推薦一下 , 好好食

夜晚去梨泰院食燒肉同埋去見佢地個韓國朋友

DAY7 終於打到最後一日 , 新沙洞 仁寺洞 建大

都係行街為主 , 我仲買左個世界地圖拎番香港貼 , 因為我一直都好想有個地圖擺下 紀錄下自己去過邊同埋想去邊

打下卡 , 課下金

夜晚番弘大食埋個最後晚餐

又燒肉 , 因為我覺得燒肉真係好好食


我仲記得果晚我地都講左句 友誼長存

就係咁就完左7日韓國之旅 , 不過我唔知幾時會再去韓國 , 我更想去日本 , 由細到大既夢想

好想快D再去旅行呀 , 同FD一齊去玩真係爽爽的

好啦 , 打左咁耐足足3個鐘 , 是時候訓了

2017 GG

完完完  6:17






訪客留言 (返回 arkit0220 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]