呢幾日都好唔爭氣咁病左....
呢排好多人病 , 要小心D先得
好啦, 其實今日純粹想打小小日記記下事咁
呢排係咁聽呢首歌
雖然冇乜點睇過套劇 , 只係睇左幾集 , 但係一聽首歌就愛上左 , MELODY同歌詞好有FEEL , 配埋套劇真係一絕
無需有萬次只需一次愛 未懼流眼淚
留起這初春不需千百季 去看穿秋水
呢2句我特別鍾意
同埋首到此一遊又係 , 易上口 , 一聽就即刻放喺歌單度
最後就係呢首.....
請原諒我對你偽裝的冷漠 不是裝的灑脫或想的太多
完完完