| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 27 日 星期六  |
| 對不起. | | 
我地下季再黎! 等我; )
中三既日子得番好小好小. 唔知下年會邊個一班啦.
琴日番學都係hea住過. 上堂對完卷都冇野做
miss wong請我地班飲野. 多謝晒;D
英文堂打拳王. 訓教既都有.
午膳拍片. 笑死.
第7堂謝子嘉榮家聰去左踢波. 係班房好似d人唔識咁.-,-
睇黎我依家班既感覺仲係幾差下..
放學夾完band就自己走.
去天耀搵穎儀<3.. 對唔住/__\.
8點幾出元朗睇鐵打. 望住隻腳日日比人打法.
真係好鬼痛:s
| | 發表時間:2009-06-27 12:19 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 25 日 星期四  |
| 接受過去. 勇敢接對將來. | |  我之前睇運動雜誌見到 .. 大家要重身體: ) 考試終於考晒喇. tsa又完晒喇. 終於鬆一口 . 專心去養傷. 我決定左站時唔玩運動. 等好番晒先再黎過 ; ) 我諗休到大約年尾左右啦. 做運動既朋友要小心d啦. 唔係就好似我咁嫁啦. 今日番學校對卷. 差唔多對晒咁濟. 成績未如理想啦. 但係未至於平均分唔合格.. 唉.. 總之好差. 數學都咁低真係失望... 比人爬晒頭. &wsp......
(閱讀全文) | | 發表時間:2009-06-25 08:35 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 21 日 星期日  |
| 何必一拖再拖 拖一天多一天亦是捱過. | |  見唔見到我呢: ) 個比賽d相好難先搵到. 依兩日真係悶到... 唔知點形容 對於一個成日做運動但係傷左唔做得既人黎講 要留係屋企真係好慘, 有個人陪下我都好嘛, 今日終於忍唔住落街射左陣波. 打波之前去左賣書比殷殷個哥哥. 點知... 好在冇乜點生梳: ) 唔夠半個鐘就出晒汗 所以就冇打喇. 番到屋企係到hea 爸爸起身都要煮送. 今日父親節我都冇煮比佢食真係不孝/__\ 唉. 心情好......
(閱讀全文) | | 發表時間:2009-06-21 10:27 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 122 | »
|