| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 19 日 星期五  |
| 自問不夠盡力, 可是已完結就聽天由命吧! | | 今日係最後一日考試啦. 真係令人有小小依依不捨咁..
中三好似好多野都未試過就咁快完左.
不過算啦. 下年再努力過!
今日考數學. 原本諗住訓耐d養充精神.
點知爸爸狂叫我起身. 個時都要6點幾.
食完野7點幾就去左頌富M記同佢地溫書.
之後同穎儀番學..點知遲左一分鐘~__~
之後上去坐左陣就考試啦. 考中文鈴聽.
我諗都錯左幾多下嫁.
之後數學卷二.. 考淨1分鐘先知d隆填錯位.
所以狂改番. 希望岩.
過左個小息就考卷一數學. 好簡單.
放學落雨.. 攪到個個都好狼狽咁番屋企.
我換完衫就同謝子,殷殷出tuenmon照x-ray.
照完番元朗一齊食野. 唉....本身好開心.
依家咩心情都冇. 都考完試啦. 唉..
唔打啦. : (
| | 發表時間:2009-06-19 11:36 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 17 日 星期三  |
| 路多苦也要走. | |  一日未考完試我一日都係到擔心緊... 仲記得IH篇長文狂吹.. 個日朝月掛住係到睇五四個份野, 原來無用既.. 死喇. 考唔到全班第一實死硬. 琴晚訓教個時呀哥又玩電腦, 我話佢佢話留我轉頭, 我一嬲起黎掟爆左佢電話. 唉.. 今朝一早呀爸拉左我地起身.. 爸爸真係好辛苦/___\ 就快父親節.. 我都唔知點興祝好啦.. 爸爸怨左一陣好辛苦v___v 我真係第一次聽到. 我真係要生性... 跟住......
(閱讀全文) | | 發表時間:2009-06-17 10:43 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 16 日 星期二  |
| 很想盡數我對這世界的不滿!!! | |  天氣一日比一日炎熱, 又焗... 真係令人好煩惱, 考試已經踏入左第二日. 仲有二日, 希望我可以捱得過. 考左中文.電腦.英作.中作.IH 我自己覺得自己識嫁.. 但係可能錯晒都唔定. 我好驚一拎番個成績我會好差. 唉.. 有d野可能真係注定, 你變都變唔到. 今日番學除左考試都冇乜野做. 最多野玩就係下晏. 十幾個人一齊玩, 一齊gag. 好開心^__^. 之後放學都唔知去邊好.&nbs......
(閱讀全文)
| | 發表時間:2009-06-16 05:45 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 122 | »
|