|
|
2008 年 11 月 3 日 星期一
|
8婆-,-做乜吾比份數學卷我ㄚ!!!  |
分類` |
|
叼....
灰爆...
做乜吾比數學卷我ㄚ!!!
好想知分數牙!!!!!!
T ^T
鳴鳴...
好吾開心牙!!!
今日吊左坐...
無奈-.....-
本來我好地地...
吾洗轉位!!
點知我又死蠢...
應誠左佢-.-
不戈....
牙形甘想同丫蚊坐...
唉,,
算吧~~~
黑 板
X 容 我 形 蚊 X X X
X 欣 宝 X X X 瑩 X
X X X 珊 X X 航 X
大約就系甘ㄚ...
>____<
唉....
葉國威今日冇搵過我ㄚ...
打比佢又吾聽電話...
好灰....
.不戈好彩見到家駒姐....
^w^
佢竟然冇避我牙!!!
好開心牙!!!
琴晚我SD左戈sms比佢....
甘刀冇避0.0
神積牙~_~
嘻....
我琴晚...
諗左好耐...
點解葉國威會對我甘冷淡...
好怪怪也...
到抵系米要分手....
好驚....
|
|
`HAPPYHOUR(!):2008-11-03 10:16 PM
|
« | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | ... | 333 | »
|