|
|
2008 年 10 月 29 日 星期三
|
魚...我黎左一陣..你就走...  |
分類` |
|
0w0
今日考完數學..
好驚也>_<
一定要及格牙,,,,,,
放左好多希望落尒到咖!!!!!!
吾想失望牙...
我真系會喊咖.......
手震中-口-
天日考商科喇!!!
算吧...
99999999℅
系吾及格咖喇-.-
考4次先得一次及格-.-
對e科失晒望....
測驗測左一半喇!!!!!!!
快D測完喇......
>____<
今日我見到尒一陣...
你就走-.-
見多尒一陣刀吾得-,-
|
|
`HAPPYHOUR(!):2008-10-29 09:50 PM
|
« | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | ... | 333 | »
|