|
|
2008 年 10 月 19 日 星期日
|
2日冇見你了...  |
分類` |
|
魚-.....-
2日冇見你吖....
星期6系西九又吾見你...
今日又吾見-.-
今蕉神甘早就去左陪瑩睇牙澤打排頭-.-
攰死-.-
打比你...
你又好似吾得閒....
好掛住你也....
e幾日呢..
我好鬼中2喝蘋果綠茶...
好中2佢戈種味道...
苦澀得黎又甜甜地...
就好似對住你甘...
一時就好酸好苦...
一時就好hi好甜...
總之就好可愛喇>_<
今日我大約喝左4枝定5枝到...
嘿...
真系喝上引0.0
|
|
`HAPPYHOUR(!):2008-10-19 09:05 PM
|
« | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | ... | 333 | »
|