♣2005 年 12 月 20 日 星期二♥ _,希HE!=)) 有人了解“明白我嗎?!` 〝只差1秒`心聲都已變歷史!〞.;:', ℅''/`是永不更改`我願意給你愛`沖不散對你的愛﹡]` ,, ` 留住你`會否比分開更好?!+*] ` 多麼感激竟然有一雙::我倆!__+ ||!_,眼淚不等於一切`+**"
_,希HE!=)) 有人了解“明白我嗎?!` 〝只差1秒`心聲都已變歷史!〞.;:', ℅''/`是永不更改`我願意給你愛`沖不散對你的愛﹡]` ,, ` 留住你`會否比分開更好?!+*] ` 多麼感激竟然有一雙::我倆!__+ ||!_,眼淚不等於一切`+**"
E加係琪屋企呀~ 同PAT,,紫,,琪行左去龍門* 唉唉,,洗吾洗咁呀=?? 紫紫同誠散左,,開心好多~ 係到咁講,,關事咩??嘈.... 係紫話散先嫁,,起碼佢吾洗咁吾開心呀~ 要日日都煩呢樣野~ADD佢又吾應,, 想點呀??淨係識避]] 上電腦,,見到佢ON左呀.. 差D吾記得左=佢考試TIM* 吾知佢會吾會搵我呢=?? 好想佢會搵我囉*成日都掛住佢,, 琴晚,,喊完知後,,隻眼好腫.. 1訓落床,,咩都吾洗諗就訓左喇~ 太好喇+