嘰嘰,,今日我生日喇~好野好野....
今日返學,,搭車見到恩恩,,同左佢一齊返*
呵,,終於吾洗冇人陪喇]]蝦*
返到去,,唉唉,,考吾知乜Q野口試+
妖~好彩,,講完就走得..落左去,,見到PAT,,紫佢地,,
走左過去,,知後見到琪佢地返左黎,,
睇左佢個頭,,娟又話要電曲喎*
佢電吾電都係咁令嫁啦,,淨係話佢D牙,,都話到佢死啦,,
加埋個頭,,死埋"",,唉,,算吧啦佢]]阿令姐~
今日收到好多生日快樂呀=有恩啦,,紫啦,,琪啦....
希望收多D啦*真係好喇,,差吾多個個都記得我生日*
開心到爆炸....||講返先,,知後同PAT,,紫,,行左去龍門,,
等阿PAT隻蚊....等左好多班都冇,,
佢地話可能當失路WO>>""
知後都係走左LU*走返屋企,,換衫,,走人,,
去左琪屋企,,等晏D,,去阿婆度'''食埋飯先走,,
|