今日,,朝早勁早就起左身..
知後沖涼*12點幾,,同我姨媽,,老表去食壽司'''
食到勁飽勁飽*5個人食左$$200幾蚊,,去元朗酒泉度食..
食完知後,,行左好耐元朗,,買左隻狗仔錢箱,,
好得意,,行完就返左去阿婆度,,食埋飯先走~!!!!
夜晚lu.....行返屋企,,見到好多狗仔*玩左一陣//
返到屋企la+=第一時間沖涼*星期一就同紫去lu---'''
yeah,,今次係我ma講嫁>>yes,,即係一定去得啦||如果我ba係度咪死!!
咁咪去得都變吾去得=??千祈吾好呀*我會死嫁.." "
|