唉唉*今日去左琪屋企,,
返學哥時已經有d驚喇~
驚個答案會吾知係咩+
去到琪屋企,,即刻開電腦玩=
返到屋企,,又係咁*
同我阿ba鬧交,,吾比我電!!
你左到我咩=??左到我先算啦~
我電左,,你都吾知啦,,係咪呀??
我呢d醒人,,去又點會話比你知呀??
又同天傾計計//好吾知點咁""
諗諗下野,,又係度喊~唉唉*
真係忍吾住左,,喊左出黎,,
紫叫我吾好咁+
食完飯,,第1時間就係搵佢....佢係第1個搵我*
好開心囉*我好鐘意佢嫁!!
佢話會送返龜龜比我!!勁開心..
算啦~散都冇乜所謂,,
都吾算散既~!!
好想去睇4眼雞丁呀""
蝦*星期3可能去電頭頭=
同紫紫..
e加對我黎講,,朋友始終都係最重要囉,,]]*
|