唉唉,,,,,今日搭車返學,,
又見到個隻鼻屎婆*
我冇理佢丫~理得佢死))
一陣痴左d鼻屎落黎就吾好啦,,
就系咁,,又飛甩左佢喇~!!
好野....萬歲.....>>一落車,,就見到琪*
咁就緊系同返佢一齊啦*小息喇))YeS+
同左PaT,,紫佢地一齊,,超搞野...開心=又一個小息喇*
好野,,LuNcH,,yEaH--->又同左PaT,,紫佢地一齊!uu))我地4個坐哂一張櫈..
Pat仲攞左張紙幫我遮住..搞到我食吾到..太好笑喇*蝦*
果隻鼻屎婆仲吾知我地話緊佢,,仲系到笑埋*
唉.....算吧啦佢))
放左學,,就去左琪屋企一陣*5點2,,3到走人*
搭車又見到PaT同紫*PaT畫眼線丫~幾令令丫]]
|