今日出門口見到細路同auntie..好固執既細佬..
呵~今日吾洗拎住d書黎集隊~keke~
數學堂..叫數..我完全吾識做..慘喇.."
跟住我明a吾明b..自己望望望都吾識..唯有抄左先..
英文又落去..搞左陣先知吾關我地事..
之後中史..悶到我抽筋..今日小潘又黎..-口-
我就系到左搞搞右搞搞..冇野好搞麻..哈哈~
小息去左搵miss同牙sir..個個都吾想負責任.."
lily tang好好..感謝你了^^ 希望你可以黎!!!
物理..好在記得拎作業~成堂都系聽佢d野..
好聽掛..搞笑就幾搞笑既..不過柋中吾到做作業..= =
最後..好佩服某人..咁都講得出口..同你有仇咩..= =
數學..又系到教數..( 痴線..數學堂吾教數教咩..= = )
講d野..好留心好留心先聽得明..但隔離個麗麗..
系咁周圍搵人同佢傾計..= =" 喂..聽下書好喎你..
結果..佢最後講左句..咩黎咖..都吾識..我好無言..
好心你就冷靜d啦..miss麗..成日都串mr wong..哈哈~
中文..想死..想死..想死..講完..lunch去左搵邢珺珺~
去左買小丸子同q餅..原來q餅好好食..食完搞到我好肚餓..
之後同邢周街走..poster..冇岩既..嗚嗚..><飛輪海令令!!!
去左搵m and m..哈哈~超好食~好耐都冇食過..開心爆~
結果我好似痴左咁好迷戀個筒..haha~超令!!我鍾意牙!!!!
返到去..搞左陣又走人..同邢去左top teen..哈~幾好玩啦過到..
之後上dt..同貝貝超急急急急急整完個野..吾該晒招牙!!!!!!!
落到去射..我都冇諗過我同貝個個可以射得咁遠~呵呵!!
好開心..竟然做左第一..跟住我就痴左了..
第二次想射郭sir..點知衰鬼左..= = 哼..可惜..>mmmm<
上到去..佢地仲遲過我地入去..好急走人..招叫我.."
落到去..又搞左一大輪~哈哈~鬼妹姐同曼個d雞翼超好食!!!!!
i love you~之後幫邢計左陣分就走人..返屋企..牙婆黎左..
開頭牙媽吾比出..火到爆..結果同對面講左d冇禮貌既野.."
妖..頂佢..我都話會早返又吾比..4點姐..有幾遲牙..低能..
1點2點都話遲..冇野好講啦..結果..要做灰姑娘..
但牙哥又遲遲都吾返..我覺得系玩吾到咖囉..唉..點灰姑娘牙.."
牙媽又超好笑..叫我諗下灰姑娘家姐..哈..真系吾知囉~
哈~牙秀sd左樣幾好笑既野比我睇..大家去睇睇吧~
http://www.bokee.net/includes/zhongqiu.jsp?stra=%E6%96%BD%E4%BF%8A%E5%A9%B7
而且..竟然一日比人誤會2次..比人屈囉我..
我邊有同佢拖拍牙姐姐..周街唱我..好無言囉..= =
識我咁耐都咁講..失望了..>MMMMM< 我沒有!!!!
哈哈~終於食飯喇我..開心..吾打LU~好開心~
有你同我出去^^~KEKE~感謝了朋友們!!!!!!!!!!
|