沉日..我竟然吾見左100蚊..心痛到想死..
天牙..大拿拿100蚊牙..好有意義咖!!!!!!!!
於是..沉日我系半哭既情況下工作..
今日..功課做少晒..書又帶錯左..唉..想死囉..
沉日..真系諗到有D吾想訓既感覺..氖死囉..
朝早..走人..想死..激死人..竟然要系屋企吾見左..!!!!
英文堂..原來我做少左D生字..MISS話5點半前交..
唉..無奈..落左去..聽到我半死..好眼訓..眼痛了..
歷史..心入邊仲系諗緊我個100蚊..媽咪牙!!!!
佢依家教D野我先開始明白..唉..100蚊牙..我的天..
生物..拎錯書..好在麗麗HELP左ME..故事書都冇帶..=/\=
無奈囉..佢幾時講過要帶牙..= =小息我做生字做到起晒勢..
頂..好人MISS TANG同我SAY GOODBYE了..好苛刻既要求..
生物..好難過牙..好難過牙..地理..寫字寫到海空白一片..
小息..又系不停做返份功課..點可以系5點半前做完..@@????
英文..完全冇聽..仲系不停咁做做..唉..估吾到會犯咁大既錯..
好在..差吾多落堂個陣終於做完..真系感謝上帝..唉..死了..
數學..其實我都吾知自己系到做緊D麥..成日都諗緊我個100蚊..
爸爸..我對你不起了..媽媽..該不會是你拿掉吧..嗚..T_T""
一路做一路教麗麗..其實我覺得非常不在狀態囉我..差爆..
LUNCH..佢地個個走晒..我仲系到教緊麗麗數..被人遺棄了..
於是我決定去買包食..開頭我吾記得左點行過去..
系WINCY同何LING提一提既情況下..我突然記返起了..謝謝~
行到去..諗左陣就買左幾個美味既包包了..XDDDDD
真系超多選擇囉..正爆~咩野都有..但甜品..甜品..心情繁雜..
返到去..佢地食緊野..見到何LING..坐左陣去左奀妹到坐..
之後上返去..問秀數..感覺似玩佢多..呵..不過謝了..但我不明白..
SORRY了何LING..我搵吾到你..傾吾到.."打左鐘..上中文..
曼D分竟然如此..我真系想知佢既評分準則是什麼..=NNNNNNNN=
我已恨透他了..那條廢柴..好學吾學竟然去學人教書..
我依家對10分感到既系兒戲..完全吾可以用常人既標準去估計..
雖然我覺得佢系用扣分制..但無所適從只會令人誤會..
之後派閱讀隨筆..5分..呆了..竟然得5分..冇錯..我自己可以做得更好..
但我吾相信降到咁既水平囉..起碼都有6分啦..
放了心機..竟得不到應有既回報..我都想吾去介懷分數..我真系想..
但如果吾介懷既..我就一事無成喇..分數系用黎表示你既階級..
但系呢個老師身上..我搵吾到心服口服呢4個字..有既..
只系一D無奇既符號..準則麻..我捉不住了..我覺得平庸比智慧企直了..
結果..心情再次趺到谷底..之後上堂比佢話我地4個多野講..
見笑了..只因你的教學方法令人需要多方面向人指教..
而且你吾系叫我地多D討論嗎?? 發問..系你逼的..為何責備我??
廢柴.返屋企講你既低B笑話啦..拎人開玩笑好有趣牙..下賤..
數學..好快做完了..估吾到坐左系到..風景吾錯..
但..複數個陣..我發現錯左好多..我真系..不斷咁諗5分同100蚊..
最後..我發現..最少錯左3題..吾開心..唉..
放學同奀妹回家去..真系吾同小學..雖然..小學都吾系好得好多..
|