今日起身個陣..累到好有衝動吾返學斷續訓..
睇黎請假既日子又黎我不遠..竟然返左幾日學就有咁累..
返到去..好在有邢本書..如果吾系我死緊..竟然冇啦啦冇帶= =
數學就系講返d野..佢出個2題我都吾識..失敗了失敗了..
之後系到講咩-1+小數既野..望左陣先知佢講咩..
maths堂既我..疲憊不堪..睡魔吾捨得同我say bye..
英文落左去..發現個牙sir系冷血既..miss tang又不時鄒眉..
好得人驚..但我諗大概系冇望人同冇背到..好在未到我..
但竟然聽日要去搵佢講返..好無奈囉..洗吾洗牙..=mm=
中史..悶到嘔血..岩岩緊張左一大輪搞到依家又系好累..
白白痴痴又過一堂..物理個陣我真系想死..超想訓..
又吾知搞咩吾岩..最後搵鬼妹姐幫拖算數..吾識吧就..累死我...
又系數學堂..麗麗系到下左聲..芝芝好似好吾明咁..""
我就ok啦..呢課冇上過補習..但估吾到之前個課教得咁少野..= =
補習個到仲教左好多野咖嗎..好無奈..= = F.5先用得着???
中文又系悶悶悶悶悶..唉..好想死..成日都講埋D無聊野..=MMMM=
LUNCH同曼曼去左昌屋企..開頭話跟蹤..但絕對明顯既我地..
仲睇住佢同招食..我地都冇買到..佢屋企都吾系好差姐..
同我屋企個款一樣既..但佢屋企就系好似好空咁..
講左句無心既話..但講完我好後悔..雖然當時冇人責備我..但對不起..
之後2點就行到返去..呵~聽日要去埋某某人屋企^^!!!!!!!!!!
LUNCH個陣..又講左D令人反感同生氣既話..對不起..
但我真的不想跟自己說謊..我真的不能給你答案..對不起..
DT..感覺就系好無聊..好多野都比左貝貝做..SORRY..提不起勁了..
放學去左跳舞..得2個F.1黎...阮系LUNCH排舞個陣仲趴街..褲都穿左..
小阮仲話有個好串咀..又系無常識的小孩嗎..= =???
我真系由細到大都未見過D企系主角位既二打六囉..太有眼無珠了..
今日系到跳比賽個隻舞..發現剛SIR次次都系個幾個招牌動作..哈!
同佢地去左1樓..睇佢地剪野..講左陣就去走LO..
睇佢地做都做到咁既樣..如果到我地個組..吾知又會變左個咩局面..
跳完先覺得..隻腳好累..搭車回家了~無心話..呢排講左好多...
|