發現我系qooza打日記真系愈黎愈有規律..
由每日一次變為每週一次..
今日既我同樣好失敗..溫書時間只有半個鐘..
其實我可以9點出黎開始我既活動..
但為左吾去體檢我就繼續訓覺..
因為我發現好似愈訓愈累咁..
11點半牙媽走個陣準時出左黎..食完野又變白痴..
今日先知原本電視有做過天龍八部..幾好睇咖..哈哈
之後既我不繼拍牆拍牆..太矮喇我真系..
那怕高到10cm..我只要高一點然而..
拍到牙媽差吾多返先開始溫..出黎食菜..正牙.!
之後又入返去..點知入到去溫溫下要搵返張實驗紙出黎..
搵到我變左執房..=______="3點3又出返黎..
牙媽又比我玩電腦..於是我就不停上XG望望望..
牙媽走左我又拍牆..拍完之後開電視..原來依家又做返哈呣太郎..
睇左幾分鐘又比我諗返起沉日DW左模范棒棒堂..
結果睇到依家..真系想知我呢個統測會點死..
有冇野可以刺激下我溫書..真系吾知搞咩..又冇晒氣..
我覺得捧捧堂不太好睇..小豬做個個真系笑死我..
睇左4集..除左終於認出小煜系邊個之外..
同真系見到敖犬比人話似EDISON外..
( 雖然我都超覺佢似EDIOSN..很捧!!! )
都覺得冇咩想點..好搞野既Q..HAHA..飛輪海都正正!!
忽然喜歡上哇塞這句話..HAHA..好有趣的樣子..
對牙爸超無奈..問完我做咩吾溫書就叫我..咁你去死啦..
仆你個街..到時我真系死左你未又系要比錢葬我..
到時吾好話我死都累到你牙..系你叫我死咖..負責任啦你..
你自己當初未又系有書吾讀..話咩我姐..話下你個仔好過啦..
無聊..次次都咁有MOOD讀書既我就吾會考到咁啦..
低B..依家又吾系你去見家長..你嘈咩野牙..
話都吾到你話啦..搞掂你個仔先好同我講野..
系你自己同牙媽傾掂話你管牙哥牙媽管我咖..
結果你未又系搞到個仔一堆野咁..要牙媽同你執手尾..
咁你仲有咩料嘈我牙..要溫我會去溫咖啦..洗你叫..

|