沉日麻..鬼咁眼訓..但吾知驚咩..驚到2點先訓..
而且..又系每隔1至2小時就要醒一次..
搞到起身成左眼超紅..因為沉日搓完先訓..
冇帶電話..又吾知邢去左邊到..於是我就冇理佢自己走左..
返到去立即小睡小睡..但心情仲系好勁..
落去排完隊就返課室..竟然比我同阮up中左..
謝sir真系冇邊..諗住今次仲吾可以訓餐飽??!
點知要去電腦室..成堂都系到睇xgxgxgxgxgxg..-3333-
din仲要痴痴地..mokey講咩佢就打咩落去..笑死我..
仲比din見到周美彤個日記..於是嬌佢地不停咁睇睇睇..=v="
可惜我吾知個網系咩..佢對自己o型腳好滿意..
但我就吾小心講左句..好粗喎..笑到din佢地kaka聲..=w=""
不過佢d衫真系好極..公主..= ="而且仲要有個不知名男友..
好e un.."佢地睇到笑咁口..都吾知應吾應該join埋佢地..= ="
好辛苦先過左2堂..小完息就上數學..得83..
都吾知應該有咩感想好..可能呢排我真系太睇吾起人..
估吾到我收完卷仲要講左句..都吾知測到d咩..未又系背出黎既..
吾甘心吾多吾小都總會有..
我到依家仲系覺得自己能力吾比佢地差..
可能真系死吾認輸..但83呢個數字表示到d咩..
我吾知系未應該真系壓住個情緒..我壓..大家話我成熟左..
同時我都好快吾記得左..吾再在意..而且..下次我都只會咁..
吾壓..我可能真系會愈黎愈激氣..令大家覺得我脾氣好差..
但我既情緒會一直keep住..直到下一次..我會再次跳得好高..
我好想要返執着..
但同時我希望可以有個地方真系可以比我拋個心出黎..
不過..會有咩..眼淚忍住左..就吾可以到依家先喊返出黎..
我喊吾出..根本冇可能喊得返出黎..今次..我忍住左喇..
我選擇左壓..放任能成為我既推動力..放肆令我意念倍增..
但同時我會放去信任..穩重令你感覺錯誤..
其實..你錯喇..一直以黎謙虛並吾岩我..只系我無路可退..
中文堂冇卷對..都吾知對黎做麥..除左哈哈我冇第2表情..
好羨慕那個人..哈哈..但佢真系成績好好..
好想學佢咁哈哈但嚴緊..但同時我又吾想學佢..咩都哈哈..
小息見到邢..佢話英文得七十幾..仲要比個死肥婆鬧..
搞到佢好吾鋸..講咩哄佢..?我諗吾到太多..
我吾想諗咁多黎哄埋自己一份高興..如果話系預左..
咁依家既我都預左系家長日到會比mr wong講到我喊..
但下次努力與否..我真系吾知..源動力還是沒有的話..我會算..
同一個人所講既壓力對我已經起吾到效用..
再聽已經覺得沒什麼大不了..可能真系需要同我媽好好講一講..
我真系吾覺有咩需要我去努力..已經沒有理由..
落到去同SANDY一齊吾記得着體育服..人地吾講都吾知有分別..
結果做左被逼性義工..原本黃志輝系比人罰..真系個陣先知..
叫佢幫手搵野..結果我仲搵得快過佢..B班個幾個女仔好熱心幫我地..
真系吾該晒你地..如果吾系得我.惠妹同SANDY都吾知點搬好..
同佢地痴痴地咁又過左2堂..今曰既時間過得好慢..
咩都好無聊..而且覺得眼好痛..好想訓覺..
LUNCH同MONKEY出左去買野..點知買到痴晒線...
買少左嬌碗白粥..對不起了..我感到佢系介意的..對不起..
我都冇食到就上樓..作文最低又系我..14分.. = =
都吾知搞咩..做野愈黎愈吾掂..咩都吾想做..咩都吾想理...
之後坐左系家昌位到..同郭水秀叫做閒聊..LINLIN同林偉龍都系..
改姓我系開玩笑的..但我需要一個可弄哭我既人來幫我整理情緒..
之後成咋跑晒落去..LILY話放學比我地睇卷..
上生物堂..真系趴左系到..訓吾夠1個字就比佢拍我台面..
冇計NA..鬼叫我坐得咁前..顏招佢地都訓晒覺..
覺得今次之後我會再比人調位..可能愈掉愈衰..衰到夾吾黎...
睇黎我由F.1開始講既同勁人坐已經愈黎愈冇可能..
ANYWAY..等家長日過後..我希望可以不憤..1月..是否真的又要死..
可能系依家愈黎愈遲訓覺..日日都吾夠精神返學上堂..
我諗今晚真系要一早訓覺..聽日早早起身等夠精神去訓學..
系生物上去做實驗個陣..曼又趴左系到訓..同DIN講嘔心嘔心..
比佢串到我死..超..絕交未絕交..好叻咩..=U="
放學上左4樓搵LILY..見返個牙SIR好似F.1教我單黃管個個..
不過佢都吾認得我//LILY仲要傻下傻下咁留人堂..
搞到佢地差吾多到4點半先有課室用..
都吾明點解佢地班房點解可以逼成咁..之後去左111..
成績公佈..差2分先合格..算NA..不過又系吾明點解會比佢地低分..
明明我覺得自己水平系比佢地好..愈黎愈多野吾明..
而且近2年都覺得自己心知其實水平好過佢就吾在意..
依家諗一諗簡直系自欺欺人..可能我岩做一個藝術家..
誰讓我放任且看得起我..我便會以相對既感覺以成績來表現..
|