arsze12
暱稱: (`小施 ..___`*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-07
2007-11-02
frustrate..
幾米..
不要這樣..
文章分類
全部 (319)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 103
今日人氣: 7
累積人氣: 9497
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 6 日  星期一   晴天


早點.. 分類: 未分類

沉日麻..鬼咁眼訓..但吾知驚咩..驚到2點先訓..

而且..又系每隔1至2小時就要醒一次..

搞到起身成左眼超紅..因為沉日搓完先訓..

冇帶電話..又吾知邢去左邊到..於是我就冇理佢自己走左..

返到去立即小睡小睡..但心情仲系好勁..

落去排完隊就返課室..竟然比我同阮up中左..

謝sir真系冇邊..諗住今次仲吾可以訓餐飽??!

點知要去電腦室..成堂都系到睇xgxgxgxgxgxg..-3333-

din仲要痴痴地..mokey講咩佢就打咩落去..笑死我..

仲比din見到周美彤個日記..於是嬌佢地不停咁睇睇睇..=v="

可惜我吾知個網系咩..佢對自己o型腳好滿意..

但我就吾小心講左句..好粗喎..笑到din佢地kaka聲..=w=""

不過佢d衫真系好極..公主..= ="而且仲要有個不知名男友..

好e un.."佢地睇到笑咁口..都吾知應吾應該join埋佢地..= ="

好辛苦先過左2堂..小完息就上數學..得83..

都吾知應該有咩感想好..可能呢排我真系太睇吾起人..

估吾到我收完卷仲要講左句..都吾知測到d咩..未又系背出黎既..

吾甘心吾多吾小都總會有..

我到依家仲系覺得自己能力吾比佢地差..

可能真系死吾認輸..但83呢個數字表示到d咩..

我吾知系未應該真系壓住個情緒..我壓..大家話我成熟左..

同時我都好快吾記得左..吾再在意..而且..下次我都只會咁..

吾壓..我可能真系會愈黎愈激氣..令大家覺得我脾氣好差..

但我既情緒會一直keep住..直到下一次..我會再次跳得好高..

我好想要返執着..

但同時我希望可以有個地方真系可以比我拋個心出黎..

不過..會有咩..眼淚忍住左..就吾可以到依家先喊返出黎..

我喊吾出..根本冇可能喊得返出黎..今次..我忍住左喇..

我選擇左壓..放任能成為我既推動力..放肆令我意念倍增..

但同時我會放去信任..穩重令你感覺錯誤..

其實..你錯喇..一直以黎謙虛並吾岩我..只系我無路可退..

中文堂冇卷對..都吾知對黎做麥..除左哈哈我冇第2表情..

好羨慕那個人..哈哈..但佢真系成績好好..

好想學佢咁哈哈但嚴緊..但同時我又吾想學佢..咩都哈哈..

小息見到邢..佢話英文得七十幾..仲要比個死肥婆鬧..

搞到佢好吾鋸..講咩哄佢..?我諗吾到太多..

我吾想諗咁多黎哄埋自己一份高興..如果話系預左..

咁依家既我都預左系家長日到會比mr wong講到我喊..

但下次努力與否..我真系吾知..源動力還是沒有的話..我會算..

同一個人所講既壓力對我已經起吾到效用..

再聽已經覺得沒什麼大不了..可能真系需要同我媽好好講一講..

我真系吾覺有咩需要我去努力..已經沒有理由..

落到去同SANDY一齊吾記得着體育服..人地吾講都吾知有分別..

結果做左被逼性義工..原本黃志輝系比人罰..真系個陣先知..

叫佢幫手搵野..結果我仲搵得快過佢..B班個幾個女仔好熱心幫我地..

真系吾該晒你地..如果吾系得我.惠妹同SANDY都吾知點搬好..

同佢地痴痴地咁又過左2堂..今曰既時間過得好慢..

咩都好無聊..而且覺得眼好痛..好想訓覺..

LUNCH同MONKEY出左去買野..點知買到痴晒線...

買少左嬌碗白粥..對不起了..我感到佢系介意的..對不起..

我都冇食到就上樓..作文最低又系我..14分.. = =

都吾知搞咩..做野愈黎愈吾掂..咩都吾想做..咩都吾想理...

之後坐左系家昌位到..同郭水秀叫做閒聊..LINLIN同林偉龍都系..

改姓我系開玩笑的..但我需要一個可弄哭我既人來幫我整理情緒..

之後成咋跑晒落去..LILY話放學比我地睇卷..

上生物堂..真系趴左系到..訓吾夠1個字就比佢拍我台面..

冇計NA..鬼叫我坐得咁前..顏招佢地都訓晒覺..

覺得今次之後我會再比人調位..可能愈掉愈衰..衰到夾吾黎...

睇黎我由F.1開始講既同勁人坐已經愈黎愈冇可能..

ANYWAY..等家長日過後..我希望可以不憤..1月..是否真的又要死..

可能系依家愈黎愈遲訓覺..日日都吾夠精神返學上堂..

我諗今晚真系要一早訓覺..聽日早早起身等夠精神去訓學..

系生物上去做實驗個陣..曼又趴左系到訓..同DIN講嘔心嘔心..

比佢串到我死..超..絕交未絕交..好叻咩..=U="

放學上左4樓搵LILY..見返個牙SIR好似F.1教我單黃管個個..

不過佢都吾認得我//LILY仲要傻下傻下咁留人堂..

搞到佢地差吾多到4點半先有課室用..

都吾明點解佢地班房點解可以逼成咁..之後去左111..

成績公佈..差2分先合格..算NA..不過又系吾明點解會比佢地低分..

明明我覺得自己水平系比佢地好..愈黎愈多野吾明..

而且近2年都覺得自己心知其實水平好過佢就吾在意..

依家諗一諗簡直系自欺欺人..可能我岩做一個藝術家..

誰讓我放任且看得起我..我便會以相對既感覺以成績來表現..

發表時間:2006-11-06 06:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]