arsze12
暱稱: (`小施 ..___`*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-07
2007-11-02
frustrate..
幾米..
不要這樣..
文章分類
全部 (319)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 103
今日人氣: 5
累積人氣: 9550
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 3 日  星期五   晴天


傾計.. 分類: 未分類

朝早見到房妹.惠妹同佢細路^^一齊行左陣^^

沉日終於完晒..我覺得好似沉日最易過咁..

不過我今次都死梗咖喇..算啦..我認命..

生物..比曼點鬼左我..又話姐系考本立德同牙周病個名..

搞到我2樣野內容都冇背..點知佢真系出..激鬼死我.= =

可惡的臭曼..你竟然點我點得咁勁..好無言..+ +

數學到..最激氣系我收左卷之後先諗返起點解計吾岩答案..

仲要系衰自己白痴..好想打自己牙..激死我喇!!!!

好想打死自己..搞錯牙..竟然錯系個到..好吾抵牙!!!

中文聆聽..d卷咁..呢幾日我做卷都系咁笑..

可能真系有點卑視同無可奈既感覺..= ="

放學終於等到邢..諗返今朝真系無言..

同佢返學既路上..佢見到李sir..但我覺得吾似..

於是佢拉住我急行上前..但我都系睇吾到..

但要同佢好白痴系街到叫..李sir李sir..死kai..= ="

但我竟然撞到個牙伯..仲比佢卑我..i'm so sorry..

點知邢仲要系到串返佢..= =冇野麻佢...牙伯都串.."

而且a班同我都覺得佢開始又變到好吾掂..

今朝同佢sd sms個陣仲要冇啦啦比佢話左句..

我無啦啦邊忽搵個有分數既計算機比你牙..

如果配合返佢既語氣..= =我真系嚇到呆左..= ="

好在系系sms..不過前過幾日叫佢幫我問佢細妹借笛個陣..

佢都冇啦啦系到鬧我..= ="好無言..冇啦啦佢成日鬧我..=___="

前日仲勁..搞到我真系惱鬼左佢..好想爆粗鬧餐佢囉..

之後同佢去左天池..去完就去左同我買粥..

但牙媽原來系要及第粥..但我買左x仔粥.."sor了..

之後買左麥皮..系陸運會之前吾減我就一定死梗na..

返到屋企食..難食吾嘔..牙媽買個隻牌子又搵吾到..><

之後又系到玩電腦..玩完就去左跳舞..路上見到曼+din..

佢地話去天頌..點知望望下我見到曼身到有條虫..

嚇到我系到尖叫..我同曼都系到跳跳跳彈彈彈..

好嚇人囉..但我估吾到原來最冷靜個個系din..

佢好無奈咁企系一邊好似吾識我地既人咁..姐系望.."

返到去又點知等左超耐..個f.1對自己身體真系有自信..

竟然着住個套野返黎..但要紮到超老土..對佢好敬佩..= =

你冇野麻..同學..= =跳到超衰..覺得淇淇咁大個人一d都吾成熟..

仲系好幼稚..成日講埋d令人覺得吾舒服既野..

明明d f.1學得比我地遲..又跳得衰過我地咁多..

咁點解仲要逼我地跳3次而佢地系到同你傾計..

仲要我地改動作去配合你既星期四訓練班..

冇理由牙麻..你又吾系呢隻舞既創作人..

就算系你都吾應該下下講埋d擺明偏幫佢地既野na..

好吾掂囉你..幼稚到咁..對你好失望..

同佢地集體跳左幾次之後我就可以收工..

因為佢地要跳遍地開單紅..我冇學又吾洗表演..所以系到望..

之後同lily傾計..佢地跳左2次都死咁制..

但lily同淇淇都話差左好多..我第一次睇都覺..

吾多好..d f.1個個d扇都跳得好樣衰..= =

明明人地系波浪既..佢就直拉既..而且做吾到一路跑一路抽扇..

好吾掂..成日跳錯仲要好樣衰..而且又要串爆咀..

冇啦啦成日比個女仔系到撞撞撞..都吾知佢系未有心咖..

成日冇啦啦攻擊我..樣又衰咖啦..仲要賴令咁妖下妖下..

發現個個f.1既人都會持有lily..但佢又吾知我地都系體諒佢..

你吾好以為佢真系咁有寶na好心你..

我覺得應該搵mr wong做1c既班主任就差吾多..

到時我實會開心到笑至kaka聲..去死吧..小鬼們..

到佢地走個陣lily叫我繼續傾..傾到6點半先走..

上1樓見到個學生好好笑..比lily話系小丸子個野口..

笑到我想死..拎住較剪剪剪剪..笑死我囉..haha

誰又料到其實我又滿緊張的說..

返到屋企原本心情好令..但牙媽d牛扒吾知發生咩事..

落左d不知名汁..仲要話我食吾慣..系專黎整牛扒..

大佬牙..你d汁邊食得人咖..都吾系人食既..

開水煮都好食過你個d我食吾慣既汁na..真系食吾落你d野..

發表時間:2006-11-04 09:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]