朝早見到房妹.惠妹同佢細路^^一齊行左陣^^
沉日終於完晒..我覺得好似沉日最易過咁..
不過我今次都死梗咖喇..算啦..我認命..
生物..比曼點鬼左我..又話姐系考本立德同牙周病個名..
搞到我2樣野內容都冇背..點知佢真系出..激鬼死我.= =
可惡的臭曼..你竟然點我點得咁勁..好無言..+ +
數學到..最激氣系我收左卷之後先諗返起點解計吾岩答案..
仲要系衰自己白痴..好想打自己牙..激死我喇!!!!
好想打死自己..搞錯牙..竟然錯系個到..好吾抵牙!!!
中文聆聽..d卷咁..呢幾日我做卷都系咁笑..
可能真系有點卑視同無可奈既感覺..= ="
放學終於等到邢..諗返今朝真系無言..
同佢返學既路上..佢見到李sir..但我覺得吾似..
於是佢拉住我急行上前..但我都系睇吾到..
但要同佢好白痴系街到叫..李sir李sir..死kai..= ="
但我竟然撞到個牙伯..仲比佢卑我..i'm so sorry..
點知邢仲要系到串返佢..= =冇野麻佢...牙伯都串.."
而且a班同我都覺得佢開始又變到好吾掂..
今朝同佢sd sms個陣仲要冇啦啦比佢話左句..
我無啦啦邊忽搵個有分數既計算機比你牙..
如果配合返佢既語氣..= =我真系嚇到呆左..= ="
好在系系sms..不過前過幾日叫佢幫我問佢細妹借笛個陣..
佢都冇啦啦系到鬧我..= ="好無言..冇啦啦佢成日鬧我..=___="
前日仲勁..搞到我真系惱鬼左佢..好想爆粗鬧餐佢囉..
之後同佢去左天池..去完就去左同我買粥..
但牙媽原來系要及第粥..但我買左x仔粥.."sor了..
之後買左麥皮..系陸運會之前吾減我就一定死梗na..
返到屋企食..難食吾嘔..牙媽買個隻牌子又搵吾到..><
之後又系到玩電腦..玩完就去左跳舞..路上見到曼+din..
佢地話去天頌..點知望望下我見到曼身到有條虫..
嚇到我系到尖叫..我同曼都系到跳跳跳彈彈彈..
好嚇人囉..但我估吾到原來最冷靜個個系din..
佢好無奈咁企系一邊好似吾識我地既人咁..姐系望.."
返到去又點知等左超耐..個f.1對自己身體真系有自信..
竟然着住個套野返黎..但要紮到超老土..對佢好敬佩..= =
你冇野麻..同學..= =跳到超衰..覺得淇淇咁大個人一d都吾成熟..
仲系好幼稚..成日講埋d令人覺得吾舒服既野..
明明d f.1學得比我地遲..又跳得衰過我地咁多..
咁點解仲要逼我地跳3次而佢地系到同你傾計..
仲要我地改動作去配合你既星期四訓練班..
冇理由牙麻..你又吾系呢隻舞既創作人..
就算系你都吾應該下下講埋d擺明偏幫佢地既野na..
好吾掂囉你..幼稚到咁..對你好失望..
同佢地集體跳左幾次之後我就可以收工..
因為佢地要跳遍地開單紅..我冇學又吾洗表演..所以系到望..
之後同lily傾計..佢地跳左2次都死咁制..
但lily同淇淇都話差左好多..我第一次睇都覺..
吾多好..d f.1個個d扇都跳得好樣衰..= =
明明人地系波浪既..佢就直拉既..而且做吾到一路跑一路抽扇..
好吾掂..成日跳錯仲要好樣衰..而且又要串爆咀..
冇啦啦成日比個女仔系到撞撞撞..都吾知佢系未有心咖..
成日冇啦啦攻擊我..樣又衰咖啦..仲要賴令咁妖下妖下..
發現個個f.1既人都會持有lily..但佢又吾知我地都系體諒佢..
你吾好以為佢真系咁有寶na好心你..
我覺得應該搵mr wong做1c既班主任就差吾多..
到時我實會開心到笑至kaka聲..去死吧..小鬼們..
到佢地走個陣lily叫我繼續傾..傾到6點半先走..
上1樓見到個學生好好笑..比lily話系小丸子個野口..
笑到我想死..拎住較剪剪剪剪..笑死我囉..haha
誰又料到其實我又滿緊張的說..
返到屋企原本心情好令..但牙媽d牛扒吾知發生咩事..
落左d不知名汁..仲要話我食吾慣..系專黎整牛扒..
大佬牙..你d汁邊食得人咖..都吾系人食既..
開水煮都好食過你個d我食吾慣既汁na..真系食吾落你d野..
|