arsze12
暱稱: (`小施 ..___`*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-07
2007-11-02
frustrate..
幾米..
不要這樣..
文章分類
全部 (319)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 103
今日人氣: 5
累積人氣: 9449
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 27 日  星期五   晴天


wawa下.. 分類: 未分類

今日起身個陣眼超累..成吾開咁制..

去到廁所真系嚇死我..2隻眼紅卜卜..

咩紅線都出晒黎..好似d人紅眼症咁..嘩左聲..

好在洗完面之後慢慢慢慢消紅..成隻白衣女鬼咁..""

次次集隊都有昆蟲..搞錯牙..學校系未有d問題咖..

成日都系蜜蜂..而且好似次次都系個個女仔中招..

不過我覺得佢已經習以為常..一d都吾驚咁..

上物理..我眼訓到暈..咩都吾做咩都吾理..

不過今日d堂我都系咁過咖喇..吾想郁而且好易火..

公民個套野原來我睇過..真系令我幾有反抗既情緒..

小息同橙+monkey去左影印..

3年黎第一次望見個影印機..

特登系廁所分晒類先走人..哈哈XPP..

英文堂MISS突然講考試D野..但我又系冇聽到..

冇帶書抄吾到生字..鬼妹姐同嬌超勁..竟然背到晒出黎..

我叫嬌幫我抄算..佢仲幫我簽左個名牙!!!愛死嬌..HAHA..XP

小息再次去左影印..今次影埋中史..唉也..都吾識做..好煩牙..

再次遲返..落到去見到何SIR個樣超兇..可笑..哈哈~

中文堂..釘野釘野..牙SIR比分愈黎愈鬆..

搞到我都覺得自己有點那個..又吾知佢UP緊麥..

理都冇理過佢..佢講D野自己都睇到出黎..

咁仲洗鬼佢講..正廢話..

作文終於合格..但我低分爆..得個54..無言..

麗麗又吾知搞咩超高分..成65分..有病的她..

唐莉仲有70..變態的..搞錯牙..

做咩冇啦啦我中文差到咁咖..UP咩錯咩..

超冇MOOD上呢條油堂囉..無聊到嘔..測驗我既自我評估結果系..

合格都要偷笑..都吾知佢教咩書..今堂個個都吾理佢..DW晒頭..

悶到嘔囉..對佢超無言..而且由嚴重憤怒升華為怨恨同悲憤..

遲左放學..邢又吾講食D咩..結果去左食小丸子同Q餅..

非常不健康..依家諗返起點解我地吾去食下麵呢..-_______-

佢條LAILAI..又呃左我5蚊..還錢牙你..40牙!!

飲個杯野飲飲到我個頭突然好痛..痛到差D標眼水..>/\<?!

返到去佢地揀緊相..牙SIR好似又系非常不滿咁..

最衰邢又吾可以入黎班房..考好d把啦你..

不過我覺得我今次會考得仲衰過佢..43名內..發夢啦..

之後上生物..又冇理佢..叫小阮幫我搞掂晒d野..

都吾知麗個陣時搞緊d咩..今日2個都好靜..

數學..眼訓到爆..無心上堂..不覺太難..技巧也掌握到了..

待我清醒d時再看..我相信我一定會識做...

補課個陣..又系wa下wa下..無心機做野牙..攞我命了..

之後仲要補英文..個時真系想野退堂鼓..下..我已經累到慘喇喎..

點知呢個時候殺出一個pk潘出黎..好想趕返佢出去..

頂佢..系比人推入黎你都KEEP下個場面啦..

依家又吾系BOOK個場比你..LILY點都吾可以話介意咖啦..

超多怨言囉我個陣到依家都系..咁大個人都吾識分寸

LILY系另一邊講..唉..愈搞愈亂..用返我原有記憶算..

反正我諗吾會太差..不過串字對我系一個難題..超憎..

而且好多野都系佢地上下上下我望一望先知佢地上緊D咩野..

最後去左PK潘到..都吾知佢UP麥..愈黎愈憎中文..

超吾想學..何LING仲話我勁..系牙..上年過去式個隻牙麻..

今年邊個教我都超抗拒囉..抆到爆..D老師一年衰過一年..

既然系咁既你比我地自學自修仲好啦..嘈多2嘈..收皮啦..

之後走人返屋企..妖..吾想溫牙..好想要老師D書自修..

媽媽煮左燕窩食..好好味牙=] !!!!!!!!!!! I LOVE IT~

發表時間:2006-10-27 07:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]