今日我番到去,得我同娃仔
我又吾知何太叫d人幾點番,咪得我地2個做囉
做到8點幾刀仲未有人番
9點何太番黎,見到成台單,又話你地做咩吾打比我牙
我同小雨2個人做刀好輕鬆家
牙欣你真系屎!
聽佢講緊我已經黑哂面,聲刀吾出
講多錯多,又比人鬧,老細永遠是對的!!
之後,冇咩野好講啦
不過多謝隻豬,冇佢聽我講-0-我諗我真系冇咁快落氣
話說,今日我打比隻豬叫佢起身- -
琴日佢又同屋企電話打比我
一個冇留意打左佢屋企
佢牙媽聽電話-0-我即刻呆左,等佢牙媽叫多次- -我先識話
吾該搵牙賢牙
之後佢牙媽叫佢起身聽電話,我即刻嘈佢起身番工0.0
玩報到!可能系我地2個之間ge遊戲啦
不過次次睇佢同我報到我刀不其然咁笑左笑=p
晏就,娃仔沖沖下奶茶,只系落左奶,個杯底吾知做咩無啦啦爛左-0-
笑到我地牙,佢仲要拎住睇黎睇去-0-佢系吾系傻家!
之後,得閒ge時候啦,何太佢地又8卦咁傾計
傾ge對象系家儀,原來佢地有咁多野我刀系吾知家-0-
不過基於系佢ge私隱,吾方便系日記打出黎啦!
傾下傾下,我肚餓叫野食,
明明大大隻字寫住我要黑椒汁,佢刀比錯,我即刻同牙梅扭計=p
成功左^v^
之後同佢同牙遠傾計,吾知系吾系牙遠飲大左-0-
叫我同家儀交換男朋友一個星期-0-
我話你系吾系飲大左牙,我死刀吾制!!!
哈,隻豬系我家嘛,吾得-3-
放工去左拎眼鏡- -帶左先覺得我好似做番番學果時ge我- -
真系勁乖囉- -個樣!
同隻豬傾多陣計就番左屋企啦,我又等隻豬放工啦^v^
|