11/3/09
12:00am
我地接左家儀,牙ray同牙ka放工
之後去唱k
好衰吾衰見到細傑
果時我同家儀去左wc,牙ray咁岩出黎,我叫佢等埋家儀先好番去
佢叫住我,同佢傾左2句,我就番左去k房
話比隻豬知我見到d佢
之後玩玩下,牙ka貓貓地
出左k房門口,比細傑拉住左
隻豬出左去拉番佢入黎,我地成班人出左門口睇
之後我同隻豬送佢番屋企
點知牙ka吾番,系刀跟埋我地落去
番到k房,隻豬要灌醉佢,抬佢番屋企
講真,我地刀系吾想你有危險ja
隻豬果時已經好嬲
因為細傑之前已經搞過我同家儀,依家仲搞埋牙ka
吾嬲就怪啦
吾系我系度- -隻豬一早就癲左啦
講真-3-你對其他女仔太好啦!系好事黎家
我自己會慢慢學識接受你里個優點=p
賣單走人
我自己刀飲左吾小
刀wing下wing下
之後家儀同牙ray送左牙ka番屋企,
隻豬問送你番屋企好吾好
我話,去你屋企坐,吾想番屋企
話說,果陣已經系5點幾就黎6點
我番7點半- -
shit!
之後本來以為同佢坐樓梯,點知佢偷渡左我入佢屋企-0-
--------下刪100字-----
之後好累就訓著左啦
冇幾耐鬧中響- -
我真系好累頂吾順
打左番去同小雨講反市叫我番去
點知佢冇我電話,打左比何太,佢叫左牙ray番工-.-
sorry牙,搞到你又訓小左
3:00pm
何太打黎小我- -
算啦刀由佢啦
比我知何生小埋家儀,我真系火刀黎埋
關佢咩事牙,鬧埋佢?冇病牙
2公婆刀有d問題
之後,隻豬同佢個fd食野- -
比我知道佢個fd搭家儀糖
好衰吾衰,隻豬又爆左句,家儀同牙ray拍住拖食野-.-
衰多口- -
不過刀好ge,冇謂要家儀親口同佢講啦- -仲hurt!
--------------------12/3/09------------------------
今日番工
冇遲到,勁準時^^
隻豬送貨黎,第一次買埋野食
無啦啦叫我拎叉比佢- -
食包咋wo-0-吾洗牙
佢話隻手吾乾淨-3-
心諗,你隻手有幾時乾淨過家a_a(真正意思自己了解啦!_!)
第2次,梅姐叫佢買埋紅蘿白- -
佢拎住出黎,用勁邪惡ge眼神,望住我同牙樂-.-
我問佢你想點-.-!佢話要我比錢-0-
算!之後,刀冇咩野好講啦- -
家儀同牙ray情侶檔咁番黎- -
我同牙樂做埋同一樣野!即閃!xD
之後,同隻豬講佢地情侶檔咁番工- -
佢話眼怨-0-
我彈番佢,我同你系人地眼中咪又系一樣-v-
佢同我講,你系痴纏ja
我彈番句,咁算囉,你吾中意咪吾中意咪吾做囉-,-
超灰!!
今日我同佢講收工,佢話你就好啦
跟住我話,你刀吾差ja,我放你番屋企訓覺-0-
佢話吾明,打黎問我-0-
我話知你累,放你番去訓覺-0-
如果你吾中意我咁講,咪迫你出黎囉a_a
佢話我咁邪惡-0-
我心諗,系牙,跟得你多,吾邪惡d點同你溝通牙a_a
哈∼睇下你收工累吾累先啦
如果你肯出黎ge話,我咪出黎囉
你累ge就番屋企抖下-3-
刀知你里2日好辛苦家啦-3-
不過,講真一句,我真系好懷念前日同隻豬一齊訓覺><!
刀吾知下次要等到幾時lu-3-
不過,我明一樣野a_a當有ge時候就好好珍惜啦xD
|