★嬡傎菂有期限?!×莪們又是否該到終點??
有了你...真的足夠嗎??
你又可知道我的不快樂麼?
aryan0326
暱稱: ˇ湘傷★╮
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心煩
傻女...
- -
悶- -
這個世界有很好小人
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 74
今日人氣: 14
累積人氣: 3081
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 12 日  星期四   晴天


愈愛你,我就愈自私 分類: 未分類

11/3/09

12:00am

我地接左家儀,牙ray同牙ka放工

之後去唱k

好衰吾衰見到細傑

果時我同家儀去左wc,牙ray咁岩出黎,我叫佢等埋家儀先好番去

佢叫住我,同佢傾左2句,我就番左去k房

話比隻豬知我見到d佢

之後玩玩下,牙ka貓貓地

出左k房門口,比細傑拉住左

隻豬出左去拉番佢入黎,我地成班人出左門口睇

之後我同隻豬送佢番屋企

點知牙ka吾番,系刀跟埋我地落去

番到k房,隻豬要灌醉佢,抬佢番屋企

講真,我地刀系吾想你有危險ja

隻豬果時已經好嬲

因為細傑之前已經搞過我同家儀,依家仲搞埋牙ka

吾嬲就怪啦

吾系我系度- -隻豬一早就癲左啦

講真-3-你對其他女仔太好啦!系好事黎家

我自己會慢慢學識接受你里個優點=p

賣單走人

我自己刀飲左吾小

刀wing下wing下

之後家儀同牙ray送左牙ka番屋企,

隻豬問送你番屋企好吾好

我話,去你屋企坐,吾想番屋企

話說,果陣已經系5點幾就黎6點

我番7點半- -

shit!

之後本來以為同佢坐樓梯,點知佢偷渡左我入佢屋企-0- 

--------下刪100字-----

之後好累就訓著左啦

冇幾耐鬧中響- -

我真系好累頂吾順

打左番去同小雨講反市叫我番去

點知佢冇我電話,打左比何太,佢叫左牙ray番工-.-

sorry牙,搞到你又訓小左

3:00pm

何太打黎小我- -

算啦刀由佢啦

比我知何生小埋家儀,我真系火刀黎埋

關佢咩事牙,鬧埋佢?冇病牙

2公婆刀有d問題

之後,隻豬同佢個fd食野- -

比我知道佢個fd搭家儀糖

好衰吾衰,隻豬又爆左句,家儀同牙ray拍住拖食野-.-

衰多口- -

不過刀好ge,冇謂要家儀親口同佢講啦- -仲hurt!

--------------------12/3/09------------------------

今日番工

冇遲到,勁準時^^

隻豬送貨黎,第一次買埋野食

無啦啦叫我拎叉比佢- -

食包咋wo-0-吾洗牙

佢話隻手吾乾淨-3-

心諗,你隻手有幾時乾淨過家a_a(真正意思自己了解啦!_!)

第2次,梅姐叫佢買埋紅蘿白- -

佢拎住出黎,用勁邪惡ge眼神,望住我同牙樂-.-

我問佢你想點-.-!佢話要我比錢-0-

算!之後,刀冇咩野好講啦- -

家儀同牙ray情侶檔咁番黎- -

我同牙樂做埋同一樣野!即閃!xD

之後,同隻豬講佢地情侶檔咁番工- -

佢話眼怨-0-

我彈番佢,我同你系人地眼中咪又系一樣-v-

佢同我講,你系痴纏ja

我彈番句,咁算囉,你吾中意咪吾中意咪吾做囉-,-

超灰!!

今日我同佢講收工,佢話你就好啦

跟住我話,你刀吾差ja,我放你番屋企訓覺-0-

佢話吾明,打黎問我-0-

我話知你累,放你番去訓覺-0-

如果你吾中意我咁講,咪迫你出黎囉a_a

佢話我咁邪惡-0-

我心諗,系牙,跟得你多,吾邪惡d點同你溝通牙a_a

哈∼睇下你收工累吾累先啦

如果你肯出黎ge話,我咪出黎囉

你累ge就番屋企抖下-3-

刀知你里2日好辛苦家啦-3-

不過,講真一句,我真系好懷念前日同隻豬一齊訓覺><!

刀吾知下次要等到幾時lu-3-

不過,我明一樣野a_a當有ge時候就好好珍惜啦xD