今日我6點中系隻豬屋企行番工- -
娃仔遲到囉- -佢吾知醒!
之後刀幾忙下,牙樂又遲到
番齊人,刀系做到死咁濟,勁忙囉
連隻豬幾時入左藍山點貨我刀吾知- -
系咁岩我汁完野先見到佢- -
你話我地忙成點牙!不過,刀吾夠上個星期咁勁- -
2點幾隻豬打比我,話佢家姐聽日放假,問我陪吾陪佢行街- -
我話是但囉
之後,就收工我叫左野食- -真系好肚餓
見到有台未汁,咪汁埋佢囉- -
搞掂哂啦- -點知去到水吧,杯野倒左- -
好彩得小小- -何太話,你玩咩牙-0-
咁岩比隻豬見到- -何太又例牌黎一句,佢倒潟野落我度牙,飛左佢啦- -
吹漲- -
佢落完貨就走左lu
我食埋我個lunch刀番屋企啦!
睇黎今日隻豬刀吾會出黎啦,里2日玩到咁夜=p
最好笑系,我話睇你今日刀吾出黎家啦
佢話,可以嗎?
我話,我可以話吾可以咩?
之後佢咁答我:.......
吹漲-3-'
等佢收工啦-v-
|