★嬡傎菂有期限?!×莪們又是否該到終點??
有了你...真的足夠嗎??
你又可知道我的不快樂麼?
aryan0326
暱稱: ˇ湘傷★╮
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
心煩
傻女...
- -
悶- -
這個世界有很好小人
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 74
今日人氣: 4
累積人氣: 3103
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 24 日  星期二   晴天


海豚!!!!! 分類: 未分類

琴日同佢家姐行街,我m痛得好西利

之後,隻豬黎左去左藥房買藥同水比我

佢家姐拎左d藥黎先,佢去左買水

佢跑番黎拎比我囉,超感動

但系,我又不其然咁諗,比著其他女仔fd 佢刀會系咁做啦

之後我食左2粒就同隻豬拎眼鏡

佢帶左變得斯文左!!

等家儀放工

去左苑記食野

之後去左萬利

我地系度講聖經囉

去左8號玩搖搖板- -

可能系我地叫得太大聲啦,有龜豆我地

無奈囉,第一次玩搖搖板比龜豆囉

好笑到佢地問我地玩緊咩

我地話搖搖板囉

佢話睇得出

我心諗睇得出又問- -

查完身份證就走啦

行多幾步,又坐系8號度 - -隻豬幫我按摩- -

不過超痛

今日番工遲到,加上吾舒服早走,之後同家儀整頭

我又拉番直- -唉~

焗埋個油- -

2粒中ko

去左海星食野

食完番左8號坐陣就番左屋企啦

家儀同牙tea去街- -

我等隻豬放工,希望佢肯出黎搵我啦><!