| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 3 月 24 日 星期二  |
| 海豚!!!!! |
分類: 未分類 |
琴日同佢家姐行街,我m痛得好西利
之後,隻豬黎左去左藥房買藥同水比我
佢家姐拎左d藥黎先,佢去左買水
佢跑番黎拎比我囉,超感動
但系,我又不其然咁諗,比著其他女仔fd 佢刀會系咁做啦
之後我食左2粒就同隻豬拎眼鏡
佢帶左變得斯文左!!
等家儀放工
去左苑記食野
之後去左萬利
我地系度講聖經囉
去左8號玩搖搖板- -
可能系我地叫得太大聲啦,有龜豆我地
無奈囉,第一次玩搖搖板比龜豆囉
好笑到佢地問我地玩緊咩
我地話搖搖板囉
佢話睇得出
我心諗睇得出又問- -
查完身份證就走啦
行多幾步,又坐系8號度 - -隻豬幫我按摩- -
不過超痛
今日番工遲到,加上吾舒服早走,之後同家儀整頭
我又拉番直- -唉~
焗埋個油- -
2粒中ko
去左海星食野
食完番左8號坐陣就番左屋企啦
家儀同牙tea去街- -
我等隻豬放工,希望佢肯出黎搵我啦><!
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 152 | »
|