今日,7點幾我老豆問我,你吾洗番工咩
我話番8點,佢就出左門口啦
行番工果陣打比隻豬
點知打左2-3次刀冇人理
果時我刀番到公司囉,就冇打到比佢,之後佢醒左打番比我
仲話佢好早醒左家啦,我話系,之後又訓番嘛
佢話,系喇
估到家啦-.-豬系吾會變家a_a
系咁做- -勁多師奶黎左,勁嘈- -超頭痛
今日刀吾算忙
炒反市,隻豬打比我問我忙吾忙
我話開始有小小啦
佢話,咁我遲d先黎送貨
炒完我就去左wc,打比隻豬
我問佢,幾時會黎?佢話佢系新街市
半個中後啦,我話 哦
咁我就番左去做野啦
半左中之後,牙b無啦啦叫左我出去,原來隻豬黎左要我點貨
佢講得勁快囉- -睇刀睇吾切
仲要話我慢囉- -無奈!
今日有2個餐刀想食,問何太食豬定雞好
隻豬咁岩行入黎,我問埋佢,食豬定雞好牙!
佢話2樣刀系你黎家wo-0-
我一腳踢埋去-.-衰左吾中- -
算啦,由佢
之後,我將我杯0茶拎番d0檬出黎
隻豬問我,咩黎家-.-
我話0茶走0囉
佢想飲咪比佢飲囉-0-
幾驚佢飲哂我成杯牙-_-;
就放工,何太點左我去換20蚊
點知番到黎,何生先話有20- -做咩去換..
我啞左,之後家儀見到水吧好多野,吾知點出好
我心諗- -下,好小咋wo
得果幾杯,算啦,幫佢清哂之後就番左屋企囉
系馬路對面我見到丸仔同牙杰
牙杰拎左好似2條煙- -
丸仔問我去邊- -我話放工緊系番屋企啦-.-
吾知隻豬今日會吾會出黎呢
聽日就出糧啦,仲諗緊整吾整個頭好- -
唉!
有錢又煩,冇錢更加煩
番到屋企見到牙希同羅白,食pizza- -
有錢人!
又系我開始悶ge時間啦!
|