今日冇咩野講- -
最好笑咪系牙ray囉,佢遊魂,人地要凍華田佢落左凍拿鐵
凍啡後上變左熱啡
之後放左工番屋企!
訓住教等隻豬收工,
佢7點幾打過比我,不過我聽吾到!
我10點自己醒左-3-打番比佢,拉左佢出黎xD
出到黎刀11點,系藍山等埋佢地放工,去左源汁食野
碟反吾好食- -奶茶又怪- -
唉~一句吾好食,之後買啤酒系8號坐
我同牙ka傾計,隻豬同家儀傾
無啦啦家儀喊,我過左去睇咩事!
之後同佢傾左好多心事啦
無啦啦牙tea帶住勁多人黎搵牙ka
勁嘈囉,我超吾中意傾計系一個咁ge環境
我地轉左去球場再傾
之後落雨,隻豬又累,我地送家儀番屋企,
牙ray打比佢,佢比左我聽,我同佢講到火刀黎,
家儀系咁楝住我,我咪比番佢聽囉!
佢地系咁逃避問題,我幫又幫吾到
我做ge系睇住你地吾開心,之後系佢落下個公園坐,我打左比牙ray,吊醒佢
佢一樣比d勁吾耐煩ge語氣我聽,又系你叫我講你知,你又咁ge態度
你想點牙!
之後送左家儀番屋企,我去左隻豬屋企訓,我搞左好耐刀訓吾著,
刀系諗家儀d野,之後我問隻豬,你吾擔心家儀咩?
佢話話要擔心刀吾到我地啦,訓啦!
之後,我諗多陣,家儀打比我,問我點解牙ray吾回佢- -
我話佢系收線前同我講佢訓,聽日你再搵佢啦
過多冇幾耐就訓左啦!
|