★嬡傎菂有期限?!×莪們又是否該到終點??
有了你...真的足夠嗎??
你又可知道我的不快樂麼?
aryan0326
暱稱: ˇ湘傷★╮
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心煩
傻女...
- -
悶- -
這個世界有很好小人
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 74
今日人氣: 7
累積人氣: 2997
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 21 日  星期六   晴天


其實我不快樂 傷心 分類: 未分類

其實我好想系里個blog度,只系打d開心ge野,因為我吾想記得一d我覺得吾開心ge野!! 

但系無奈系世界上冇吾開心ge野就吾會知道自己原來曾經開心過、幸福過!!

事實上,我好驚搵吾番真正ge自己!或者可以咁講,我好可能迷失左自己。我吾知點解會咁覺得,但系系今日,我吾可以吾認,我真系吾知真真正正ge自己遺留左去邊!

今日我真系好吾開心,我打左比一個好老友ge朋友,但系連佢刀未見過,更未聽過我喊得咁西利!自從,我同我條仔過左半年果一刻開始,佢成日刀好驚佢會冇左我,我連自己ge正常社交活動刀冇左。就好似今日,有個fd知我等錢洗,好心叫我做下part-time,佢刀吾比,我吾知佢系驚我辛苦定系佢系驚我同個fd一齊去做,但系講真我吾想成日系銀行拎錢用。講真,果d系我地辛辛苦苦搵番黎ge。我地之前買咁多野已經冇左好多錢,我真系吾想壹蚊刀冇淨,我只系想搵多d錢比自己用ja!同樣,我只系想做下salts,想學多d野,想見下吾同ge行業。但系,你刀吾洗好似怪我咁牙,我知你幫我搵左d工,但系我有權去揀我想點!我好明白我吾系公仔,吾系你叫我做咩我刀要做,但系我吾想你吾開心,寧願自己吾開心!我做咁多野,你又知到幾多?你只系識話我,只系識提出你ge要求要我做到!但系,你連我最簡單比番d自由我,同我班fd出去玩ja,你刀吾比!同你傾出黎ge結論系,你吾識ge男仔我吾可以同佢出街,女仔就冇所謂。咁叫正常社交圈孑?我覺得吾系囉!倆個圈扣系一齊,而連住倆個圈ge一邊,我覺得系個信字,但系你連最基本對我ge信任刀冇,我真系驚有一日,我地會得到一個大家刀吾想ge結局!

冇錯!有時依家有ge野你會吾中意,到冇ge時候只系得懷念,但無奈你吾會再做!但系,我覺得你太關心我,就等於你將我放左系個籠入面,冇哂自由!里樣野我同你刀吾想出現!點解冇理過我感受?點解我同你一齊耐左,你會月管月緊,我就快冇空氣啦,再系咁,我諗我吾洗幾耐,我就會死家啦!!但系你又會明咩?你只系覺得你做ge野一切刀系為我好,同時,你做ge野系保護緊你自己!而你因為保護自己ge時候,同時,你系令到我咩自由刀冇哂!

講真,我真系有諗過番屋企住番一排,等你同我刀諗清楚大家需要d咩,但系同時,我又驚你會覺得系分手之前ge象徵,一方面我吾想你誤會,另一方面,我吾咁做,只系自己拎黎辛苦!值得咩?系吾值家啦,但系我又有咩方法呢?我冇!我吾知你點諗,我講左出黎你有咩感受!但系我吾想因為同左你一齊已放棄哂我原先有ge野,包括朋友同屋企人!但系我真系好難開口,我真系吾知點講你先會容易接受,同冇咁多誤會。

系人地眼,中可能我系一個好堅強ge女仔,好似有咩發生我自己刀搞得到,事實上,我真系好軟弱!面對住一個中意ge人,我會諗佢感受,好多野我寧願收收埋埋!但系我系人黎家,我有人刀會頂吾順,但系到我頂吾順果刻先講,我怕件事已經到左冇得轉彎ge地步,我吾想搞到咁,先至黎後悔。如果系咁,我覺得太無謂!但系我又有得揀咩?或者我有,但系我諗吾到一個倆全其美ge方法,或者里個世界上根本就冇倆全其美ge野啦,一但講左刀會傷害到自己或者另外一方!我真系吾知點樣做先岩!

誰羨慕像我這樣強的人----以下吾同顏色系我想講ge野同感受

每次購買只替你選購
而每句說話對準你感受
但當你快樂夠你只會找好友
又將我這位置放於最後
 

太過愛你得上燥鬱症
良朋亦勸慰我待你好似宿命
      
又給你當侍婢去打理自己不哼半聲
強人越痛苦越能盡興

誰羨慕像我這樣強的人
長期地建設暗角都要扮開心
若你敏感能明白我的幽暗
閒來無事假裝慰問我別要苦惱做人
遺憾是像我這樣強的人
明明是我痛過你都要扮振奮
就當摯親從遺憾裡灄取興奮
在你身邊只得耕耘難分得衷心一個吻
(在你身邊只得耕耘還需慷慨別人)


我信你也知道我好處
然而面對你軟弱到只有認輸
就怪我堅壯似石柱卻面對自己不可作主
無償地奉獻及時驟雨

repeat c1 with 2x

在廢墟   我只得一個面對
偷偷去愛下去我很累
難成絕配我只有快樂地流淚
若犧牲都當作樂趣未算唏噓


誰妒忌像我這樣強的人
垂頭地照顧你我都算做開心               
待你滿足才留下我得一個
閒來無事假裝慰問我但你也許只愛別人
自問像我這樣強的人
誰人料到我對你失去自尊心
開遍了燈為何仍然覺得黑暗
在你身邊只想消沉如果得不到柔吻
 

我真系好想同你行落去,但系我希望你比到我信心,令我有支柱行落去!

請你給我一點信心,去維持我地之間ge愛,我地之後ge路!