你會清楚我ge感受!? 我覺得吾會囉....由我同你講問題系咩開始...你刀吾明我想點!!我只系想有番d私人空間ja 好難咩??
你琴日同我講可吾可以吾搵佢...我果刻真系好心痛囉 你有咩權管我同邊個傾計 同邊個講心事咩? 你冇咁ge能力囉!! 講真佢系我個fd 系我最親密ge人...我有d咩吾同你講而同佢講 你刀應該好好諗下系點解囉 講真 同你傾得到計 我仲會同第2個人講咩 我吾覺得我會囉 同你講好似搵交嗌咁 同你講有咩用? 冇用囉!! 我同得第2個講我地ge野 你系吾系好應該反醒下 因咩事我吾會同你講呢??
我開心過?? 有...之前囉 你話我系自從識瘧佢之後變左 計我話 系我自從識左佢系你變左囉!!! 你變得好懷疑我...你吾開心佢知我ge野多過你 但系你從來冇諗過系你自己ge問題 佢咁幫我 佢刀系想我開心想我好ja 我冇錢用佢叫我做part time 你刀吾比 但系你自己又未搵到野做...講真我真系冇錢囉 今日仲要問佢借 你知吾知我刀好難受家 但系你一d刀吾覺得系你自己ge問題 講真一句 再系咁我真系吾知我地仲可以行到幾耐囉!!
琴日你問我 我地見小d會吾會好d 我想講會 你就自己講又話你會吾慣 講真 你系因為愛我先同我一齊 定系因為習慣先同我一齊?? 系吾系我地太早住埋一齊呢? 月黎月清楚你ge缺點 我接受 但系好似我接受左你就月黎月過份咁囉....
半年啦....點解我地仲系咁....仲差過之前....可笑定可悲??
|