3/12 WA!!! 岩岩秤過.. 而家既體重係135磅.. 我準備係2個月入面減20幾磅.. 呵呵..一定無問題既.. 聖誕要好索咁反學喔!!^^ 呵呵.. 我要-肥牙.. 一直落街跑步先~呵呵 啊葉又黎啦.. 瘋狂既0肥大作法又黎啦.. haha.. 每日落街跑步..之後就做shit up 舉手.. 一定要努力牙!!呵呵 今日見過啓豪..發覺佢又令仔左啦.. 雖然殘左好多..但風韻猶存牙!! 如果當初無同你散.. 我地而家會係點呢? 一日都係我聽錯左人地講既野.. 唉..而家諗都無用啦..