oO依×賴 *欣╭╮◆既caf'e___店店★
\|*''我不是鐵人 總會受傷.°
  ▊°*.誰有心跟我相處?
*°×°傷了心 如何挽救?〞

      
aryan_0325
暱稱: 【憐•吻】
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
unhappy
今日出(涼水)了
最唔捨得
好耐無打日記啦...=]
17/01
文章分類
全部 (55)
(/0 33 0/)曖昧 (5)
-o-屋企 (3)
xx男朋友 (1)
朋友** (17)
未分類 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
-小婷xanga
-秋本xanga
-鋒鋒xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 55
留言總數: 28
今日人氣: 4
累積人氣: 885
2007 年 11 月 27 日  星期二   晴天


2007-11-27 分類: 朋友**

17/11
今日蘆薈衰左牙..
好擔心佢牙!
不過..
我諗佢應該無事既..
最多咪14DAY..
有幾大件事?
i think we can do the best friend..kwan..
are you realy to do your choose?
we will very unhappy..
you know?
but i think you choose may be right..
but you must thing it carefully,ok?
we are together,ok?



岩岩聽左呢首歌..一路聽..一路想喊..好掛住你牙..kent
發誓 鍾嘉欣

曲:鄧智偉
詞:陳詩慧
編:Kenix Cheang

發誓從此 絕無兒嬉
讓愛戀隨心細味 餘生愛著你
如死怕忘記 共誰入戲

從未到訪過夢內
不過心事仍可裝載
還未置身這事外 換來漫天塵埃
難道有害 何以不再
全意栽花仍不開
他朝養份再多不過無力愛仍熱切在期待

*發誓從此 絕無兒嬉
 令我堅守 也全是你
 因 這段情 告別明日痛悲
 而你是情深亦無人比
 讓愛戀隨心細味 明知愛著你
 難得再共你 是誰造美*

如若咖啡太乏味
苦澀甘願嚐得淒美
其實你早已預備 感覺曾經垂死
從未怯避 連你雙臂
全意張開來高飛
即使最後你竟撐到無力氣仍願意沒逃避

REPEAT*

發誓從此 絕無兒嬉
令我堅守 也全是你
因 這段情 告別明日痛悲
而你是情深亦無人比
讓愛戀隨心細味 餘生愛著你
如死怕忘記 共誰入戲