24/11
好掛住你...
今日一整天都係強顏歡笑..
好辛苦..
好驚佢地知我唔開心..
今日真係好掛住你..
今日食左幾支煙..
銖想再take反野,,
好想知道你係點諗..
好想見到你..
好想喊..好想發洩..
好想再介手..
但我知你唔鍾意我咁樣,,
我知你會難受..
不過你唔會改變到d野..
就係我會係大脾介你個名..
介一個粗k好無?
我真係好想同你一齊..
我喜歡的...已經走了"
戴著我的心..非走了
只剩 軀殼一個..
能否和我的心..一起回來!?
以下..我要做一d野..
先係thx..thz以下既fd子係我唔開心個陣陪我:
肥富..群群..任2
之後係上我個blog唔留言既:
如果你唔想我打你全名出黎..
你最好就留言..唔係搞到我鎖野牙..
仲有牙..有一個人我真係好唔鍾意..
就係...你有無野牙..
我同你講既野..你個仆街周圍講..
我以後都唔會再同你講任何野
相信今次我唔會再令你誤會d咩囉..
你想知我既野..你自己問我..
吾撚好再問我任何一個fd..
如果唔係..我會同你絕交..就係咁
|