arying1025
暱稱: `_ 包*: )
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
-DEE Dee`'
-KINGyAN`'
-SuNNY`'
-MaNdy`'
-LiNg`'
-小白`'
-小晴`'
-冰`'
-老闆`'
-杰`'
-軒`'
-偉`'
-梓婷`'
-傑`'
-新`'
-葶`'
日誌統計
文章總數: 399
留言總數: 467
今日人氣: 7
累積人氣: 10580

 

 
     2007-05-07
 
          2007 年 5 月 7 日  星期一
        

尋日:

9點起身!洗完頭'汁埋野就去呀均屋企'
之後10點閃人'之後同埋彩燕,敏婷行'
返到救世軍好開心..覺得好耐冇泥過咁'
之後入禮堂果度..好多人坐左係度!
吾中意某幾個人'
聽完呀旺講解做d乜..康sir就派3比我地'
開頭覺得好樣..但之後都冇乜野'
上車..玩都癲左'
之後係維園果度hea'
都吾知有咩做'
吾知幾多點就開始行過行大球場'
好曬呀果度!
同敏婷擔姐睇'
睇到TWINS..鄭嘉穎..SUN BOY..基仔'
6點走人'
係車度..比彩燕同呀均污辱-3-'
夜晚同敏婷出左去食'
癲左!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

甘日同彩燕,細細返'
epa:做工作紙'
物理同ENG調左1堂'
小息:係班房同李C..碧珠發癲'
ENG:條肥婆好煩;
CHIN:借左MS本書泥睇'
電腦:上吾到網..好悶-3-'
LUNCH..敏婷吾舒服..去左街市食!
食紫菜..佢地系咁上唇下唇-3-'
Maths:派返小測卷..56分'
物理:做實驗..嚇親李c'
eng:佢條裙好正-v-'
放學..冇帶3..所以吾打波啦!
13個人行返富亨-0-'

 

 

 

 

 
發表時間:2007-05-07 05:15 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 


 

 
     100問*
 
          2007 年 5 月 6 日  星期日
        

1* 今日係幾號:  6號'
2* 有心理準備做呢100條未: 都味做完-  -'
3* 最鍾意聽咩歌:慢歌!
4* 你有無潔癖: 有!
5* 鍾意ICQ定MSN多:MSN
6* 用8個字形容你自己依家既心情: 我好想死..比我死啦-v-'
7* 最後一次睇咩戲: 剌青'
8* 住係邊區: 大埔 '
9* 最想得到咩: 咩都想!
10* 曾經愛過最衰既人: 衰人都吾值得我去愛
11* 有無後悔愛過佢: 下1題丫吾該!
12* 有無想過幾時結婚: 20幾30到啦!
13* 你覺得最可怕既係咩: 4腳爬爬
14* 識得最耐既朋友係邊個呢: 孫孫吧-3-'
15* 如有識左幾耐:10幾年-0- 
16* 日記網址係咩:http://blog.qooza.hk/arying1025

17* 最討厭的人或物:  賤人'
18* 屋企電腦係唔係廢既: 系-  -'
19* 最想多謝邊個: Fd子-3-'
20* 近排有咩令你有好大壓力: 吾知揀咩科'
21* 有無得罪過人: 多的是'
22* 如果有得罪左邊個: 吾記得啦!
23* 用咩牌子既筆做功課: 冇研究過-   -'
24* 做呢100條煩唔煩惱呀: 都味做完..-0-"
25* 第一次拍拖係幾時: F.1
26* 記咩最叻: 低能野-v-'
27* 有無講過粗口: 有..好嬲先講'
28* 最討厭咩天氣: 夏天'
29* 最鍾意哪細理: ??
30* 鍾意男定女:  男!
31* 支唔支持同性戀: OK啦!
32* 最討厭的數字: NO
33* 喜歡邊一類型既男性或女性:冇指定!
34* 有咩秘密唔同人講:NO
36* 數出你最愛既朋友:李詩..敏婷..呀均..彩燕..瑤瑤'
38* 係唔係乖學生: 當然算啦-v-'
39* 依家幾歲: 14
40* 數口叻唔叻: ok'
41* 去開邊間超級市場:吾定!
42* 你覺得你係咩人: 1個好低能同情緒化既人'
43* 口頭禪係咩: 呢排冇'
44* 怕唔怕黑: 0k啦!
45* 上網多數做咩: MSN..睇人日記'
46* ICQ no.係咩: 342353118[好耐冇on]
47* 會唔會日日都打日記: 多數會!
48* 幾度先會開冷氣: 熱就開'
49* 偶像係邊個: 小豬..Hebe..吳尊'
50* 做左一半啦開唔開心: -0-
51* 最喜歡哪一套動畫: NO'
52* 細個時得唔得意: 吾得意!
53* 有D咩古怪既習慣:聽歌沖涼算嘛!?-3-
54* 覺得自己尚算正常嗎: 吾正常!
55* 做過最LOR既事:好多..吾記得'
56* 讀緊咩班:D班'
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點:-3-'
58* ICQ HANG左你會點:吾玩囉'
59* 有無呃過朋友:-3-'
60* 最鍾意香港邊一到:有海的地方'
61* 最鍾意講既單字:妖..頂..
62* 最討厭咩戀情:拖帶泥水的'
63* 鍾意睇邊一類型既戲: 喜劇..愛情
64*鍾意韓國定日本多D: 日本-3-
65* 點解鍾意呢個國家:覺得果度好令'
66* 最怕既動物: 4腳爬爬
67* 依家有咩目標:做好自己本份'
68* 最想學習哪一種語言: 英文..日文
69*你覺得邊一個作家既書最好睇:吾定'
70*如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣: 愛情
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE: 冇玩!
72* 見到咩人會即刻OFFLINE: 冇..
73* 電視劇值唔值得追: 值得..
74* 會唔會幫呀媽做家務:當然會啦..XD
75* 你係屬於被動定主動既人:被動'
76* 形容你最討厭既人個樣:扮曬野&MK的'
77* 上網最唔好既地方係咩:-3-
78* 有無用BIT TORRENT(即BT):冇!
79* 有無想過要整容:冇!
80* 覺得自己最令既地方:NO
81* 有無界過手: 有..
82* 最想養既動物:   狗
83* 覺得自己衰唔衰:衰乜野!?
84* 有無兄弟姊妹: 有..
85* 係唔係淆底怪:吾系'
86* 最唔相信邊個:成日呃我既人-/\-
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點:有幾傻先!?
88* 見過最核突既事:吾記得啦!
89* 屋企有無種花: 冇!
90* 返學會唔會著冷衫: 會'
91* 有無鍾意人: NO!
92* 最鍾意咩顏色: 黑,灰,天藍
93* 牙JAY定EDISON靚仔D: 呀JAY'
94* 知唔知道神係咩:知掛!?
95* 上咩堂先會訓覺:眼訓就訓!
96* 覺得你自己係屋企有無自由: 有!
97* 如果你有三個願望你想做咩:1個就夠:比多1千個願望我-v-'
98* 最鍾意既運動係咩:羽毛球&游水-3-'
99* 塔咩車返學: 吾洗!
100* 眼唔眼訓: 幾啦!

 

 
發表時間:2007-05-06 01:12 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]