| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
2007 年 4 月 17 日 星期二
|
|
發表時間:2007-04-17 06:26 PM
|
|
2007-04-17 |
|
|
2007 年 4 月 17 日 星期二
甘日又系咁啦`!!
同瑤瑤..呀均返!
早會..我覺得過得好快!
PE::去左大埔體育館度打羽毛球-3-"
CHIN::好無聊咁過"
HIST::派卷..34/50"
LUNCH同佢地係學校食`'
食食下有個排球飛埋泥"
撞牆反彈出泥,整到我,再反彈整到思惠豌麵-口-"
搞到思惠同彩燕裙烏嘈左!
好采思惠著冬季!但彩燕就..唉`'
Maths:我地叫MS麥望下個壁報板"
個壁報板有個[屌]字係度..
佢竟然係個字度畫左幅好令既畫(想死!)
ENG:啤訓`我地系咁反果D玩具- -"
放學同瑤瑤同埋呀均放..
係MSN同小學果個BILLY系咁傾返以前小學既野- -"
--.'!﹏珍惜友誼...,+°.`|
|
|
|
« | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | ... | 200 | »
|