| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
﹏去左山頂`!! |
|
|
2007 年 4 月 4 日 星期三
甘日去左山頂-33-`
冇咩期待咁囉`'
搭車果陣{暈車浪}好想死*''
上到去就同敏婷行下咁啦`'
去到吾知邊1層..有得打機..呵呵=V=`'
同敏婷打到癲左-33-`'
反左好耐..之後去左M記*''
係露天果D坐..個FEEL勁正-3-`'
根字去隔離果個商場..
D野好平-V-`
3點幾走人..
返到大埔就陪敏婷去買生日禮物比佢娘親`'
行左陣就去左我屋企啦"
`之後就同敏婷同埋均均去海濱=]
落雨..但個FEEL都好正-3-`
甘晚D時間過得好慢- -"
|
|
|
|
測驗_最味1日..-33-`' |
|
|
2007 年 4 月 3 日 星期二
好似好耐冇打日記咁- -`{我覺得}
甘日終於凍返啦-33-`'
第1堂中史::對卷..*
MUS::扮溫書..其實系聽老闆佢地傾計-v-"
ENG::佢叫我地出去港野..采佢都傻`
話碧珠喉嚨吾舒服*V*
根字就測世史..好采冇溫得咁仔細姐"
LUNCH::去左食壽C`
之後測生物..唉`吾好提啦><"
放學::去左地理室
{A,B,C班可以去新翼果邊..咩道理!?}
勁悶..-33-`
除左老闆果組有D咩笑下&李思欣同埋家俊果組有段片之外...
其他都勁悶- -"
之後中文派卷`'
4:30走人!!
SOR牙`瑤瑤,,均均!!要你地等我咁耐-33-`'
聽日開始放假啦`'
|
|
|
« | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | ... | 200 | »
|