| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
2007 年 4 月 22 日 星期日
|
|
發表時間:2007-04-22 06:00 PM
|
|
{[魔鬼山之旅__尋日的* |
|
|
2007 年 4 月 22 日 星期日
打返尋日先`'
尋日10點就起左身!
搭3呀均泥我屋企!我換完3就閃人`'
係街市等彩燕..
之後同埋敏婷1齊返救世軍..
4點幾就同埋d男仔搭車出去`!!
搭74X出去官塘!
去到之後成班自由行咁- -"
之後搭小巴..
吾係見到呀旺..我諗我地都吾會落車- -"
行上去果陣..我又再1次{洗頭}啦`!!>/\<"
上到魔鬼山果陣已經6點lu`'
我地hea左陣就反{捉依因}- -"
果度d地方可以[呢]黎[呢]去..好好反-3-"
勁大霧..好驚p"
有1次我做捉..捉敏婷同彩燕..佢兩個行到勁高..
走又走吾到..kaka`'
之後就玩{埋周}..敏婷第1次捉人果陣驚到喊..佢話見到d白色影行過..
其實只係我地泥架姐...傻婆`!!
之後到我捉..呀均仆下仆下咁爬上泥..我吾知比咩反應佢..
猩猩揀錯3著..著左綠色..KAKA"
我為左敏婷同呀均英勇受傷!!
呀旺D野真系...叫左佢平時吾洗咁慳架啦!!嘻嘻
之後呀均都整親..呀旺1路幫佢噴野..
佢條傻婆隻手就1路[叔]..我地3個人先搞得佢掂- -"
10點閃人..行落去條路勁鈄!!
呀旺自己走..我地就坐小巴走啦"
佢地又食煙..唉`!!
之後去左apm個廁所..根住就搭返74X返大埔!!
返到大中去左M記食野..見到呀偉同敏婷表哥!
之後彩燕同佢媽媽走左!
食完呀培就送敏婷返屋企..
攣毛就送我同呀均`'
返到屋企12點幾..
沖涼果陣個背隻勁[也母]!
原來我背隻比D樹枝整到傷左T^T"
隻腳又甩皮..
雖然成身傷曬..但我都覺得幾好玩-v-"
行緊落泥果陣影既!!
大細路!`♥♥♥
---------------------------------------------------------------------------
甘日0係屋企好無聊-3-"
成日都冇講過野..
睇怪談許瑋倫上個女仔身_好睇呀`!!
|
|
|
« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | ... | 200 | »
|