arying1025
暱稱: `_ 包*: )
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
-DEE Dee`'
-KINGyAN`'
-SuNNY`'
-MaNdy`'
-LiNg`'
-小白`'
-小晴`'
-冰`'
-老闆`'
-杰`'
-軒`'
-偉`'
-梓婷`'
-傑`'
-新`'
-葶`'
日誌統計
文章總數: 399
留言總數: 467
今日人氣: 20
累積人氣: 10494

 

 
     考試第1日"
 
          2007 年 1 月 5 日  星期五
        

甘日考CHIN(卷1)

作左3板字...

痴左條媽巾*

之後CHIS...想死:

溫左果D佢吳出"

冇溫果D佢又出曬*

 

"頂頂頂頂頂"

 
發表時間:2007-01-05 09:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 


 

 
     新年快樂!!!
 
          2007 年 1 月 1 日  星期一
        

新年快樂喔!!

希望...

01.讀好d書*

02.快高長大,,減肥" [妄想...]

03.要活得更好!!!

04.吳好再咁頂心頂肺NA"

05.吳好再同MAMI  OR其他人嗌甘多交NA;]

 

 

06回顧:

1月:吳記得

2月:第1次有情人既情人節...但我冇送禮物-V-"

3月:第2次同某人散!!

4月:好多人生日,,破產..*"

5月:散了

6月:都吳記得左-V-"

7月:記得試後活動果陣去[Ocean PARK]..

同呀LING果D反得好開心^^

&&

放暑期>33<"

8月:同敏婷..均均..瑤瑤痴字左-V-"

日日都1齊"

9月:開學了..好吳慣同果班人1班"

&

MY哥哥b-day*

&&

中秋做了我的第1次..[吳好諗錯隔離!!]

10月:瑤瑤&MY b-day*

好多人送禮物比我...HAPI^V^"

11月:CHOIYIN b-day

參加左[茁壯]..識左班傻KAI"

&&

去CAMP"開心..."

[去完之後發生左D野...但E+冇野lu^^]

12月:過左1個最冇聖誕氣紛既聖誕節>/\<"

 

Anyway...過左去就算Na"

07年要好好咁過-v-"

 
發表時間:2007-01-01 11:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]