| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008-10-31 |
分類: 未分類 |
今日一朝早番到去..
派糖.....
收穫都唔錯...
萭聖節大快樂..TriCk Or tReAt!

|
| 發表時間:2008-10-31 08:26 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-10-30 |
分類: 未分類 |
今日番落留梯果震*___
大脾好痛a...痛左1日..
又病又痛a________________
@.@
p.s萭聖節大快樂
 |
| 發表時間:2008-10-30 08:36 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-10-29 |
分類: 未分類 |
依家屋企個電腦好廢&慢
冇眼睇*_____________________________
今朝,,我以為我地中3又要
檢查..
好彩上左禮堂//
天日就要tim
唉*___
電腦終於做完..終於唔洗煩la..
個blog do得好樣衰a..
 |
| 發表時間:2008-10-29 08:36 PM [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-10-28 |
分類: 未分類 |
病真的很辛苦a.a
可惜大家又唔留多d cm..
講番今日..
好悶呀上堂//
中文堂又要係到做綜合..
做左一堂咁制'''
做完知後d人就訓...我就睇本爛aga..
直到落堂..
我要cm

|
| 發表時間:2008-10-28 08:52 PM [ 訪客留言(31) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-10-27 |
分類: 未分類 |
今日一早又唔番到學校..
等左素素好耐a,,,,慘慘''
我地要介紹自己角既野..學生會*___
連續兩個星期都要咁早番''
高中個果都唔係好驚..中1-中3果個都ok既..
出到去..介紹自己..知後又要企係到,,
企係到果震都唔係咁驚既..
係行出去果震就驚..
中文堂,,miss就同我地講番繽紛同樂日好唔好玩.,
我地就話唔好玩,..仲令到我病左..
不過年年都唔好玩嫁la..
最好就係三日果d..應該會好玩d..
留個cm俾我吧

|
| 發表時間:2008-10-27 05:17 PM [ 訪客留言(26) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 54 | »
|