| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008-11-10 |
分類: 未分類 |
今日大芳冇番,,
好凍a..今日..
一上到去又要聼講座..
唉..
好眼訓..
一開頭個2堂都好似過得好快''
但係到左後兩堂就...好耐都味過咁
番學等放學..
留cm俾俾我吧!

|
| 發表時間:2008-11-10 08:12 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-11-09 |
分類: 未分類 |
今日係屋企訓左一日..=3=
訓完都係仲想訓//
天日又要英文默書同埋經貿試測//
好煩a,,
經濟依家仙搵左dd..

|
| 發表時間:2008-11-09 08:09 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-11-08 |
分類: 未分類 |
今日又要番學la...
一番到去俾肥波佢地影上..
咁中影..<睇下等震自己點死//
兩個拍住上 vs 我一個女仔..
慘慘''[[[[
e..咁日個數學呀sir大遲到..
遲左10個字..
個呀sir真好笑..
小息*___去左wc
俾個河同..學整到我濕哂''
鳴..慘..
佢都唔差..
kaka]]]
到左上..中文..
冇咩點聼佢講野''
放學la''
去左葵廣食lunch''
好辡a..
知後就去左跑步''
號唔到400米..
唉*___
都唔知到左運動會個震點好''
號個震辡到個胃好痛''
400米好怕a..
好支力a..
番左屋企訓..zzzzz
半徒而棄的我....怎麼辦???

|
| 發表時間:2008-11-08 08:40 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-11-05 |
分類: 未分類 |
今日要跑9分鐘''
1470 a...
合格便可以的''
好累''好早就番左屋企..
訓zzzzz
咁晚又要溫書..
好煩a..
 |
| 發表時間:2008-11-05 09:43 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-11-04 |
分類: 未分類 |
仲以為今日要調位tim..
點知又唔係!!
都唔知朝早要我地去電腦室做咩..
去到又開唔到黎做''
真煩!
中文同埋英文堂都係到溫中史..
到左中史堂,,
測lu..
識識地..都唔知有冇60分..
唉*_____________________________
 |
| 發表時間:2008-11-04 08:07 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 54 | »
|