| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008-05-23 |
分類: 未分類 |
電腦好番哂喇!
今日唔洗番學,太好喇!
7點幾就起左身,,,悶到左..
為有訓...到左2點幾,,,
食lunch,,,
好悶呀!
唔打喇!又訓喇!
累累累''''''''''''''

|
| 發表時間:2008-05-23 10:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-05-21 |
分類: 未分類 |
今日咩日字呀!咁多野要測嫁..
上咁多堂就測咁多堂,,唉
人生真係苦呀!
琴晚我發左個好得人驚既夢,,,嚇鬼死我(老鼠夢)
晨咁早就彈左起身= =|||
溫左震書,,,
到左科學測驗做唔晒>__<
唔合格啦!
不過中史今日派卷喇!
高過屎忽彬A___A
|
| 發表時間:2008-05-21 01:44 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-05-20 |
分類: 未分類 |
呢幾都在下雨,,,,心情就,,,,,唉!
屋企文部電腦又壞鬼埋...Help~
呀媽到依家都仲唔拎去整wo~
我好想用電腦呀!!
依家用電腦都要係學校用,,,
咁仙可以打到個bolg.....
日字過得好難....好想唔係呢間學校到讀,,,
轉校可能對我黎講唔知道是好亦或是壞呢!!
打到呢到,
大家記住要留Cm
|
| 發表時間:2008-05-20 01:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-05-11 |
分類: 未分類 |
終於可以打到日記la~今次唔係我懶,
而係無喇喇上唔到yahoo d網,,有d網又上得wo~
奇怪....呢兩日我係咁打電腦去整電腦果d人....
聼到我死,,,,咁細聲,沉日又咁晏仙打黎...
唉'''快d整下佢,,,我已經頂唔信喇!
好采今日上到qooza,,,-0-''
msn又上到,,,,唉''''
今日係屋企好悶ar~
細佬妹又同人出街玩,,,得我同埋媽係屋企,,,
老豆又訓教...zzzZZzz...
佢地唔係屋企靜哂....太好喇!
老豆點都唔俾我地玩勁舞,,,,,
唉!為有佢訓緊我就玩喇!
今日母親節快樂ar!
我冇咩野送俾佢,,就係.....
咁你地又點同你地a媽慶祝>??

|
| 發表時間:2008-05-11 04:34 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-05-08 |
分類: 未分類 |
今日個天好藍,,,好靚ar~
藍又點喇!......唉...
番度屋企,d人好火呀!
可能大家心情都唔好喇!
個個都係到罵......
唉'''''
唔打喇!

|
| 發表時間:2008-05-08 09:32 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 54 | »
|