| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008-04-30 |
分類: 未分類 |
今日係4月份既最後一日,,,,,,亦係最....唔開心既一日'''''
一早起身,,,,隻foot好痛....可能沉日跑9分鐘吧!!!
日日如是,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,上堂落堂上堂落堂.....
直至放學'''''我地唔去學會,,,為左睇社際籃球比賽....
籃球我冇咩興趣,,,,++上冇咩心情去睇,,,,
到左4點幾就走人,,,,同埋素,楊,KK走人仙,,,,,,
返屋企,,,,,,隻foot痛左一日,,,,唔知係唔係.....
行路都,,,,唉,,,,算吧,,,,
唔講喇!!!!!zzzZZZZZZZZZZZzzzzzz

|
| 發表時間:2008-04-30 10:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-04-29 |
分類: 未分類 |
今日我地校服儀容ar~等左咁内終於可以到我地-0-;;
我唔想日日都要抱住幾時到我地校服儀容ar......
最唔希望俾人捉喇!!!因為一個字''''煩''''
最憎,,,,同埋最怕煩惱........................................
又好似聼唔知邊個講,,,,星期五又要校服儀容ar>>>
唔知真唔真呢!!!呢幾日大家都要小心d喇!-0-
今日miss又話25度以下就要除冷3......
pE堂,,,,,要跑9分鐘''''''唉'''''''岩岩好合格.....
跑完番黎,,,,,,勁累,,,,係更衣室睇戲.......
嘩....嘩....好激wo~
就快唔使落去拎飯喇!!!日日係咁上上落落,,,,,,
死得人喇!!!!
晏就果堂中文堂唔使上,,,,,,聼個咩差差係度講d野.....
好悶呀!!!一路聼一路見到周為d人係度訓,,,,
我都訓仙....3:20佢終於講完喇!!放學lu~
放左學就去左小雨天度食野同lam子佢地....
食到5:00,,,去三聯同埋大眾...
知後就走人lu~,,,,同明慧,浩搭小bus,,,,
一班車得16個位,,,,明慧好衰呀!
佢搭仙,,,,呵,,,,得番我同浩,,,,,
你好野,,,,,,!!!!
大家記住要留Cm呀!
|
| 發表時間:2008-04-29 10:03 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-04-28 |
分類: 未分類 |
今日都蠻冷的''''只是我覺得'''''
好慘呀!今日我地要上週會'''''
悶悶悶....聼日講數學-0-'''
這個題目亦不太適合我吧!!!!
英文堂,,,,我地唔知去邊到上堂''''
因為今日特別些,,,,我就同明慧就周為行,,,
好悶,,,去2a....坐左震,,,,去番xxx室''''(唔記得左咩室-0-)
係a組,,,,今日miss冇番,,,,我地就係到玩,,,,傾計
冇人管既感覺真好'''
聼人講有首歌蠻好聼的''''我覺得都ok喇!
大家得閒就聼下喇!!
范瑋琪 - 是非題
每段故事 都有一篇劇情
每段愛情 都像動人旋律
一顆真心 卻只向著你前進
也許愛 越單純 越著迷
* 你是窗外 另外一片風景
在你眼裡 我是什麼關係
你的呼吸 存在我的愛情裡
何時能誠實面對自己
** 我們從不開口那個問題
那一句 我愛你 永遠像少了勇氣
別人都說我和你之間的關係
沒有人相信 祇有關心
我們從不證實那個問題
那一些 是非題 總讓人傷透腦筋
我會期待愛盛開那一個黎明
一定會有 美麗的愛情 * **
Repeat *
Repeat **
|
| 發表時間:2008-04-28 09:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-04-27 |
分類: 未分類 |
今日10:00仙起身....唔知why咁眼訓,,,都訓得幾舒服的''''
今日係老豆既生日喔!老豆生日大快樂!
ar媽就do左好多野食,,,好味.....
食到我肥左,,,= =唔鬼食咁多喇!
到左晏就,玩勁舞....><
唉....我總會覺得日字就是過得特別慢'''
快d過喇D時間''''''
係屋企真係好悶呀!
唉,,,今日就打到依到,大家記住要留Cm呀!
|
| 發表時間:2008-04-27 09:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-04-26 |
分類: 未分類 |
今日8點就起左身...-0-'' 我都唔想咁早就起身嫁!
呀sir又要話數學增潤....毎個星期六就要番去學校補習....
番五堂...慘慘慘慘慘慘慘'''''
番9:45....依家呀sir又話自己打錯通告,,,,原來番9:00
重要俾今日早起身wo~....訓晏d都唔得....唉''''
放左學,,,就同素素去葵廣行左震,,,,去食左d野!
跟住就我搵ar媽,,,,我地又一齊行番葵廣....去食d小食''''
好味...><'''我係咁叫佢買野....哈,,,行左震就走lu~
到左晏就,,,,細佬番BB,,,ar媽就落荃灣,,,
我就睇緊本鬼既書,,,,幾好睇嫁!都有dd恐怖喇!
細妹就玩勁舞,,,,4點幾,,,我又玩左震勁舞'''
ar哥超好笑,,,...有d低低地....唔知係唔係愈大就愈低能呢!
唔好怪我咁講你,,,,你真係有少少地....
今日就打度呢到!大家記住要留Cm~~~

|
| 發表時間:2008-04-26 08:18 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | »
|