as4679543d
暱稱: ♂▋Mei LING-□-
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-14
2010-02-21
2010-02-06
2009-12-22
2009-12-19
文章分類
全部 (270)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 270
留言總數: 1422
今日人氣: 21
累積人氣: 55047
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 

2008-04-30

分類: 未分類

今日係4月份既最後一日,,,,,,亦係最....唔開心既一日'''''


一早起身,,,,隻foot好痛....可能沉日跑9分鐘吧!!!


日日如是,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,上堂落堂上堂落堂.....


直至放學'''''我地唔去學會,,,為左睇社際籃球比賽....


籃球我冇咩興趣,,,,++上冇咩心情去睇,,,,


到左4點幾就走人,,,,同埋素,楊,KK走人仙,,,,,,


返屋企,,,,,,隻foot痛左一日,,,,唔知係唔係.....


行路都,,,,唉,,,,算吧,,,,


唔講喇!!!!!zzzZZZZZZZZZZZzzzzzz

 

 

發表時間:2008-04-30 10:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  

 

2008-04-29

分類: 未分類

今日我地校服儀容ar~等左咁内終於可以到我地-0-;;


我唔想日日都要抱住幾時到我地校服儀容ar......


最唔希望俾人捉喇!!!因為一個字''''煩''''


最憎,,,,同埋最怕煩惱........................................


又好似聼唔知邊個講,,,,星期五又要校服儀容ar>>>


唔知真唔真呢!!!呢幾日大家都要小心d喇!-0-


今日miss又話25度以下就要除冷3......


pE堂,,,,,要跑9分鐘''''''唉'''''''岩岩好合格.....


跑完番黎,,,,,,勁累,,,,係更衣室睇戲.......


嘩....嘩....好激wo~


就快唔使落去拎飯喇!!!日日係咁上上落落,,,,,,


死得人喇!!!!


晏就果堂中文堂唔使上,,,,,,聼個咩差差係度講d野.....


好悶呀!!!一路聼一路見到周為d人係度訓,,,,

我都訓仙....3:20佢終於講完喇!!放學lu~


放左學就去左小雨天度食野同lam子佢地....

食到5:00,,,去三聯同埋大眾...

知後就走人lu~,,,,同明慧,浩搭小bus,,,,


一班車得16個位,,,,明慧好衰呀!


佢搭仙,,,,呵,,,,得番我同浩,,,,,


你好野,,,,,,!!!!


大家記住要留Cm呀!

發表時間:2008-04-29 10:03 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  

 

2008-04-28

分類: 未分類

今日都蠻冷的''''只是我覺得'''''
好慘呀!今日我地要上週會'''''
悶悶悶....聼日講數學-0-'''
這個題目亦不太適合我吧!!!!

英文堂,,,,我地唔知去邊到上堂''''
因為今日特別些,,,,我就同明慧就周為行,,,
好悶,,,去2a....坐左震,,,,去番xxx室''''(唔記得左咩室-0-)
係a組,,,,今日miss冇番,,,,我地就係到玩,,,,傾計
冇人管既感覺真好'''


聼人講有首歌蠻好聼的''''我覺得都ok喇!
  大家得閒就聼下喇!!         
范瑋琪 - 是非題

每段故事  都有一篇劇情
每段愛情  都像動人旋律
一顆真心  卻只向著你前進
也許愛  越單純  越著迷

* 你是窗外  另外一片風景
在你眼裡  我是什麼關係
你的呼吸  存在我的愛情裡
何時能誠實面對自己
** 我們從不開口那個問題
那一句  我愛你  永遠像少了勇氣
別人都說我和你之間的關係
沒有人相信  祇有關心
我們從不證實那個問題
那一些  是非題  總讓人傷透腦筋
我會期待愛盛開那一個黎明
一定會有  美麗的愛情 * **

Repeat *
Repeat **

 

發表時間:2008-04-28 09:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  

 

2008-04-27

分類: 未分類

今日10:00仙起身....唔知why咁眼訓,,,都訓得幾舒服的''''

今日係老豆既生日喔!老豆生日大快樂!

ar媽就do左好多野食,,,好味.....

食到我肥左,,,= =唔鬼食咁多喇!

到左晏就,玩勁舞....><

唉....我總會覺得日字就是過得特別慢'''

快d過喇D時間''''''

係屋企真係好悶呀!

唉,,,今日就打到依到,大家記住要留Cm呀!

 

 

發表時間:2008-04-27 09:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  

 

2008-04-26

分類: 未分類

今日8點就起左身...-0-'' 我都唔想咁早就起身嫁!

呀sir又要話數學增潤....毎個星期六就要番去學校補習....

番五堂...慘慘慘慘慘慘慘'''''

番9:45....依家呀sir又話自己打錯通告,,,,原來番9:00

重要俾今日早起身wo~....訓晏d都唔得....唉''''

放左學,,,就同素素去葵廣行左震,,,,去食左d野!

跟住就我搵ar媽,,,,我地又一齊行番葵廣....去食d小食''''

好味...><'''我係咁叫佢買野....哈,,,行左震就走lu~

到左晏就,,,,細佬番BB,,,ar媽就落荃灣,,,

我就睇緊本鬼既書,,,,幾好睇嫁!都有dd恐怖喇!

細妹就玩勁舞,,,,4點幾,,,我又玩左震勁舞'''

ar哥超好笑,,,...有d低低地....唔知係唔係愈大就愈低能呢!

唔好怪我咁講你,,,,你真係有少少地....

今日就打度呢到!大家記住要留Cm~~~

 

發表時間:2008-04-26 08:18 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]