| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008-10-25 |
分類: 未分類 |
病左..
好唔舒服a.../
唔打喇!
留個cm俾我..支持下我怏d好番la..
愈多cm就更好la

素素生日大快樂!
|
| 發表時間:2008-10-25 06:05 PM [ 訪客留言(20) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-10-24 |
分類: 未分類 |
今日好早就on msn//
冇人既..;;;
10:30就出左街,,
去mk 唱k..//
同king..同埋去買素素份生日禮物'''
知後去影貼..
冇錢..冇得買野食..
慘慘’’
 |
| 發表時間:2008-10-24 07:37 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-10-23 |
分類: 未分類 |
繽紛同樂日
我冇估計錯,,,都唔好的..
好彩我冇抱咁大期望..
番到學校...
我地就係咁傾計..影相..
人地班班中三就出左發..
我地就要係到等,,等左8個字..
help>>>
我地同呀sir就係車上打啤牌..
我win左彬彬,,罰燒野食俾我同素素食..
呵呵''''
第一站..豆腐廠
到左知後..我地去食豆腐...
一落車就見到一間黃色既屋..
feel到好恐怖咁..
我地就冇入去..
...好快得地又要走..
走個震*___
珍珍,,芳,,king
唔見左..冇上到車..
call珍珍,,
知後冇幾耐佢地三個就跑出黎..
出發第二站
好似叫綠田園..
個到我都去過喇!
冇咩變過..咪又係咁..
我地班又係最遲到..又係最遲走既一班..
一去到,,
我地班要去另外個度玩班會既活動..
''拍7''
嘩*____
好彩冇輸姐..
咪要出黎唱歌同跳舞..
真慘...仲要俾人影住
到左12點//
燒野食,,
知後,,我地就玩,,數字球..
全部都係知前2a d人黎既..
''2a班大集會''
好快又走喇!

|
| 發表時間:2008-10-23 06:19 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-10-22 |
分類: 未分類 |
天日去繽紛同樂日..
唉*___我寧願天日放假...番屋企訓就算la
我並唔期待天日..
去豆腐廠,,
我都唔知果到有咩野玩..
悶悶...死人lu..
唉..講番今日喇!
一番到學校..
miss話我英文巻唔合格..
做咩咁差..
死火喇!
我都唔知我英文巻咁差嫁,,
我都唔識..- -
我下次一定要合格a.a
到左晏就...早放,,
係葵廣見妹,,
係咁叫我請佢食野..
呵,,,好難喇
因為我都冇$$..
都已經用唒lu....
 |
| 發表時間:2008-10-22 03:07 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-10-21 |
分類: 未分類 |
嘩______________@
今日唔記得拎3番黎打羽毛球>//
電腦堂冇咩野a.a
又要搞個網頁..<我張d野放錯唒d位
又要係咁舉手問呀sir.
真煩...,,,,
我最想就係唔洗做...又有分
呵呵''冇可能吧!
英文堂’悶悶.....<
不過我有聼呀sir講書..
中文堂..
說話,,我上一堂都已經講左..
中史..
係我最唔中2既一堂..
晏就埸比賽輸左lu..

|
| 發表時間:2008-10-21 05:55 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 54 | »
|