as4679543d
暱稱: ♂▋Mei LING-□-
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-14
2010-02-21
2010-02-06
2009-12-22
2009-12-19
文章分類
全部 (270)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 270
留言總數: 1422
今日人氣: 25
累積人氣: 55051
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 

2008-10-25

分類: 未分類

病左..

好唔舒服a.../

唔打喇!

留個cm俾我..支持下我怏d好番la..

愈多cm就更好la

 

 

 

 

素素生日大快樂!

發表時間:2008-10-25 06:05 PM  [ 訪客留言(20) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  

 

2008-10-24

分類: 未分類

今日好早就on msn//

冇人既..;;;

10:30就出左街,,

去mk 唱k..//

同king..同埋去買素素份生日禮物'''

知後去影貼..

冇錢..冇得買野食..

慘慘’’

 

發表時間:2008-10-24 07:37 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  

 

2008-10-23

分類: 未分類

繽紛同樂日

 

我冇估計錯,,,都唔好的..
好彩我冇抱咁大期望..
番到學校...
我地就係咁傾計..影相..
人地班班中三就出左發..
我地就要係到等,,等左8個字..
help>>>
我地同呀sir就係車上打啤牌..
我win左彬彬,,罰燒野食俾我同素素食..
呵呵''''

 

 

第一站..豆腐廠
到左知後..我地去食豆腐...
一落車就見到一間黃色既屋..
feel到好恐怖咁..
我地就冇入去..
...好快得地又要走..
走個震*___
珍珍,,芳,,king
唔見左..冇上到車..
call珍珍,,
知後冇幾耐佢地三個就跑出黎..

 


出發第二站
好似叫綠田園..
個到我都去過喇!
冇咩變過..咪又係咁..
我地班又係最遲到..又係最遲走既一班..
一去到,,
我地班要去另外個度玩班會既活動..
''拍7''
嘩*____
好彩冇輸姐..
咪要出黎唱歌同跳舞..
真慘...仲要俾人影住
到左12點//
燒野食,,
知後,,我地就玩,,數字球..
全部都係知前2a  d人黎既..
''2a班大集會''
好快又走喇!
 

 

 

發表時間:2008-10-23 06:19 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  

 

2008-10-22

分類: 未分類

天日去繽紛同樂日..

唉*___我寧願天日放假...番屋企訓就算la

我並唔期待天日..

去豆腐廠,,

我都唔知果到有咩野玩..

悶悶...死人lu..

唉..講番今日喇!

一番到學校..

miss話我英文巻唔合格..

做咩咁差..

死火喇!

我都唔知我英文巻咁差嫁,,

我都唔識..- -

我下次一定要合格a.a

到左晏就...早放,,

係葵廣見妹,,

係咁叫我請佢食野..

呵,,,好難喇

因為我都冇$$..

都已經用唒lu....

 

 

發表時間:2008-10-22 03:07 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  

 

2008-10-21

分類: 未分類

嘩______________@

今日唔記得拎3番黎打羽毛球>//

電腦堂冇咩野a.a

又要搞個網頁..<我張d野放錯唒d位

又要係咁舉手問呀sir.

真煩...,,,,

我最想就係唔洗做...又有分

呵呵''冇可能吧!

英文堂’悶悶.....<

不過我有聼呀sir講書..

中文堂..

說話,,我上一堂都已經講左..

中史..

係我最唔中2既一堂..

晏就埸比賽輸左lu..

 

 

發表時間:2008-10-21 05:55 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]