as4679543d
暱稱: ♂▋Mei LING-□-
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-14
2010-02-21
2010-02-06
2009-12-22
2009-12-19
文章分類
全部 (270)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 270
留言總數: 1422
今日人氣: 2
累積人氣: 55028
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 

2009-04-22

分類: 未分類

今日好黑仔也''
TSA抽中左- ,-..第二d野唔見佢仲..
我都已經偏偏冇諗,,偏要抽中左..-0-
仲係要英文個人短講''-________________-;;'
同教育局果d人講...好緊張也''

好想快d調位''又唔係話依家個人坐得唔開心''
係好想同個女仔坐''專心d...

今日咁多堂都好想訓''
吾想聼野''

朋友仔們''不要因為某些野去煩?!
順其自然!?  就好似我咁''咩都唔洗煩;;
除左一樣野!/.\

今日我地4個熱心既同學去幫個呀佰買左枝炛''
佢叫左好耐都冇咩人幫佢買''
慘慘''

 

幾靚枝炛@,@

 

呢張令我諗起吹唔熄幾獵獨''

真係好難忘,>,<多謝你地咁多位''^^

 

 

 

 

 

 

發表時間:2009-04-22 10:20 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  

 

2009-04-18

分類: 未分類

朝早..番學''
補中文,,,小組討論..
發覺自己表達能カ方面好吾店''
害怕對住咁多人講野''

放學''珍珍去左我屋企
最衰都係呀媽唔俾我出去食''
魚魚魚魚魚魚~
知後同珍珍去左葵盛西買野''
有個男人係到發瘋
有幾個差老促住佢''
唔知佢飮''最''洒定係hi左野''
好似仲要幫佢前震定劑囉!0.0


食完野''出mk''
我地兩個去左冰室做中文專題''
做訪問''
問題都仲味定'''去到仙諗''
老闆娘竟幸接受我地訪問''
不過唔願意上鏡''-0-
影左好多野''
知後so..king..飯話黎''
點知又話唔黎-_________-''
約左係旺中等''


見到佢地la..
行街'''[[
落雨''好采有拎庶''
唔係就濕哂la'''
去左朗豪坊''
去睇星座運程''
白羊座...
戀愛運程''  紅色大吉..0.0
似麼?!吸引麼!?
好像不覺得是呢?!
金錢運程''  綠色小吉@.@
點解呢個唔係紅色大吉呢?!
不過呢d通常都唔係好盡''
知後走左去最頂頂到去影上''

 

 

好靚a.a

4個傻既''

 

 

第1站...冰室

幾好味嫁!

 

發表時間:2009-04-18 09:06 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  

 

2009-04-17

分類: 未分類

唉-0-''好悶既1天''
都唔知自己想做セ''
全日係到發白日夢''-.-
班主任節呀sir叫左去派野''
同呀飯派F1,,,F2,,F4,,F6....
搞到要行左好多層''支力''


放學''送左king,...so,,,去塔車''
盈唔得閒''
就得番我同呀飯''
唔想咁快番屋企''去左行街''
知後見到abc..1齊行''
dove左好多個圈''-,-


p.s 老豆生日快樂!

 

 -,-   

 

發表時間:2009-04-17 08:30 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  

 

2009-04-16

分類: 未分類

今日行動有點不方便''
前幾日俾對鞋刮到腳''...到今日都好番好多''

不過都係有d痛''
肥波話今日同我鬥跑步''-________A''
呵!都唔笑好定....~.~

我覺得我對理科好唔店''-.-
我有諗過修生物,,好似好容''
點知''今日派左果份巻好唔店囉''
好大大大既打擊''
合格就合格''但係過吾到miss既最低分''
好多人都好高份''唉唉唉''
物理又係咁''
不過我會落足心機去讀;;;唔會再失敗-0-''


pe堂''
玩倒立''唔係好識''
中文堂''
謄文謄左1堂''
好悶既中文堂呢!

放學''去練琵琶''
份譜好簡單...唔我識彈...呵''*/\*
個呀sir令到詩詩好唔開心呢!
今日詩詩生日...我同king唱左首生日歌俾佢聼''
呵呵''太美妙la''


本來可以去跳街頭舞..偏偏媽子又唔俾''
算''去左探so so佢班''
好靜wow''好似幾好玩!
道別後''我們便離開了''
晏就冇食lunch''儲錢大行動由今日開始''@.@
好肚餓..去食野''

 

發表時間:2009-04-16 08:42 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  

 

2009-04-15

分類: 未分類

晏就...陪人去左葵芳''
買左件3,,行左震街''
又食左好多野!肥肥死..
我唔會再飲杏仁茶..好難飲-0-''
番到屋企又俾人罵''
日日都罵,,
少少既是又罵
罵少我一次得吾得??''


唉''

好想怏d番學呀!

 

發表時間:2009-04-15 05:23 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]