| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-04-22 |
分類: 未分類 |
今日好黑仔也''
TSA抽中左- ,-..第二d野唔見佢仲..
我都已經偏偏冇諗,,偏要抽中左..-0-
仲係要英文個人短講''-________________-;;'
同教育局果d人講...好緊張也''
好想快d調位''又唔係話依家個人坐得唔開心''
係好想同個女仔坐''專心d...
今日咁多堂都好想訓''
吾想聼野''
朋友仔們''不要因為某些野去煩?!
順其自然!? 就好似我咁''咩都唔洗煩;;
除左一樣野!/.\
今日我地4個熱心既同學去幫個呀佰買左枝炛''
佢叫左好耐都冇咩人幫佢買''
慘慘''

幾靚枝炛@,@



呢張令我諗起吹唔熄幾獵獨''
真係好難忘,>,<多謝你地咁多位''^^
|
| 發表時間:2009-04-22 10:20 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-04-18 |
分類: 未分類 |
朝早..番學''
補中文,,,小組討論..
發覺自己表達能カ方面好吾店''
害怕對住咁多人講野''
放學''珍珍去左我屋企
最衰都係呀媽唔俾我出去食''
魚魚魚魚魚魚~
知後同珍珍去左葵盛西買野''
有個男人係到發瘋
有幾個差老促住佢''
唔知佢飮''最''洒定係hi左野''
好似仲要幫佢前震定劑囉!0.0
食完野''出mk''
我地兩個去左冰室做中文專題''
做訪問''
問題都仲味定'''去到仙諗''
老闆娘竟幸接受我地訪問''
不過唔願意上鏡''-0-
影左好多野''
知後so..king..飯話黎''
點知又話唔黎-_________-''
約左係旺中等''
見到佢地la..
行街'''[[
落雨''好采有拎庶''
唔係就濕哂la'''
去左朗豪坊''
去睇星座運程''
白羊座...
戀愛運程'' 紅色大吉..0.0
似麼?!吸引麼!?
好像不覺得是呢?!
金錢運程'' 綠色小吉@.@
點解呢個唔係紅色大吉呢?!
不過呢d通常都唔係好盡''
知後走左去最頂頂到去影上''

好靚a.a

4個傻既''




第1站...冰室


幾好味嫁!
|
| 發表時間:2009-04-18 09:06 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-04-17 |
分類: 未分類 |
唉-0-''好悶既1天''
都唔知自己想做セ''
全日係到發白日夢''-.-
班主任節呀sir叫左去派野''
同呀飯派F1,,,F2,,F4,,F6....
搞到要行左好多層''支力''
放學''送左king,...so,,,去塔車''
盈唔得閒''
就得番我同呀飯''
唔想咁快番屋企''去左行街''
知後見到abc..1齊行''
dove左好多個圈''-,-
p.s 老豆生日快樂!
-,-
 |
| 發表時間:2009-04-17 08:30 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-04-16 |
分類: 未分類 |
今日行動有點不方便''
前幾日俾對鞋刮到腳''...到今日都好番好多''
不過都係有d痛''
肥波話今日同我鬥跑步''-________A''
呵!都唔笑好定....~.~
我覺得我對理科好唔店''-.-
我有諗過修生物,,好似好容''
點知''今日派左果份巻好唔店囉''
好大大大既打擊''
合格就合格''但係過吾到miss既最低分''
好多人都好高份''唉唉唉''
物理又係咁''
不過我會落足心機去讀;;;唔會再失敗-0-''
pe堂''
玩倒立''唔係好識''
中文堂''
謄文謄左1堂''
好悶既中文堂呢!
放學''去練琵琶''
份譜好簡單...唔我識彈...呵''*/\*
個呀sir令到詩詩好唔開心呢!
今日詩詩生日...我同king唱左首生日歌俾佢聼''
呵呵''太美妙la''
本來可以去跳街頭舞..偏偏媽子又唔俾''
算''去左探so so佢班''
好靜wow''好似幾好玩!
道別後''我們便離開了''
晏就冇食lunch''儲錢大行動由今日開始''@.@
好肚餓..去食野''
 |
| 發表時間:2009-04-16 08:42 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-04-15 |
分類: 未分類 |
晏就...陪人去左葵芳''
買左件3,,行左震街''
又食左好多野!肥肥死..
我唔會再飲杏仁茶..好難飲-0-''
番到屋企又俾人罵''
日日都罵,,
少少既是又罵
罵少我一次得吾得??''
唉''
好想怏d番學呀!
 |
| 發表時間:2009-04-15 05:23 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 54 | »
|