| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-03-26 |
分類: 未分類 |
今日都唔知幹什麼!
好黑仔囉!今日係咁p..街
幹什麼幹什麼
放學又要琵琶..
早知就唔鬼參加啦!又要表演..
早知唔好貪埋d小便宜..-0-
後悔-,-
幹 什 麼!
p.s金毛哥..生日快樂..

|
| 發表時間:2009-03-26 08:20 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-03-22 |
分類: 未分類 |
沉日係我的15歳生日..
星期五去左camp''
生日就在camp中渡過..
星期五..
我地2點幾出發''
入到營..放低d野//
間屋都唔錯''
2間房..1個廳,,2間廁所..2間浴室''
第1個活動好刺激呢''
唔記得叫咩名///
2層咁高..落黎''
嚇死人lu-0-
知後..自己煮野食..
4餸1湯
煮飯..到左8點幾..行山
黑媽媽//怕怕怕怕怕''
拖住soso..
足足行左1粒鍾''
個肚又痛..
落到山..我地跑番去..
睇tv..沖娘..
就上左去男仔間房
俾呀sir發現左..係到罵..
唉..我既生日就如此渡過..
俾soso講中..生日既時候就黑仔嫁喇!
俾人1罵完後//真的有點唔開心呢..
不過我都好多謝我既best friend..
素素..king..珍珍,,芳,,盈,,飯,3c班既朋友,等
陪我過生日,,慶祝生日,,
今年都很難忘..多謝你地送俾我既禮物’’
|
| 發表時間:2009-03-22 08:48 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-03-17 |
分類: 未分類 |
悶可能形容哂今日上既堂..
放左學..去左唱k..
提早慶祝king既生日..
打到呢到..
|
| 發表時間:2009-03-17 08:12 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-03-16 |
分類: 未分類 |
多麼期待21號..??<<
種有4日就入camp''
是多麼期待呢!
今日d堂好悶..
好眼訓...
英文默書我完全唔知道係今日默..
唉...
放左學..
去左買king既生日禮物...
俾粒cm我啦!!!!!
 |
| 發表時間:2009-03-16 07:52 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-03-12 |
分類: 未分類 |
今日一番到學校..番上去課室個震..
就俾左個pxxxxx捉咗..
妖..我明明有夾好嫁..<捉捉捉- -
唉*___好多人都係咁啦!
硬要捉我''早知我就走人啦//
咁就搞到我冇左個優點''
激死人啦!..
pe堂"跑9
1550m合格就算lu
生物"
[[湯老鼠]]
好慘呀!d男仔好似同佢分思咁
冇眼睇lu
中文堂;''
好眼訓啦!
唉唉*___0今日總是提不起勁!!
大家留個cm俾我呀!

|
| 發表時間:2009-03-12 07:52 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 54 | »
|