| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-04-14 |
分類: 未分類 |
今日好早就出左去''
出左去mk...
係大窩口擋失路-___________-''
dove左好大個圈[[''
對鞋又刮腳...行咁耐就痛咁耐''[[
搞到遲到''-0-..sorry 我都唔想..
go go go 出發''去唱k...
kakakakakkakakakakaka...^.^
知後去左旺中行街..忍痛''
好多人望住-.-''
買左條短褲''
好早就走人lu''
5點幾就番屋企''
我好xx你哦!

|
| 發表時間:2009-04-14 07:23 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-04-13 |
分類: 未分類 |
10/4/09-12/4/09
番左大6''[[
n咁多人,,,等左3粒鍾車;;
冇少少耐性都唔得''
去左婆婆度,,表哥要番學;;冇人同我地去玩-0-
悶''
12號去左拜山''
知後番落黎香港
10點幾仙番屋企-0-
大6好多蚊,,,
13/4/09
今日要休息1日''天日同表姐去玩-.-
周身骨痛-0-
大6好多蚊,,,
 |
| 發表時間:2009-04-13 02:25 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-04-07 |
分類: 未分類 |
我幾時仙有自由??
16歳.17歳.18歳..
唉..好唔開心,,,咩都要俾人管住哂''
聼講座,,差唔多唔洗上第一節''
miss好珍惜時間''教書....但5分鐘後打鍾喇!
呢堂真係過得太la..
有時候會覺得自己太天真,,太百痴,,冇野心''[[
點算呀!好像永遠都長不大...
還停留在小時候既我''[[
無法 分辨偽善和真假!?- }
 |
| 發表時間:2009-04-07 07:50 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-04-06 |
分類: 未分類 |
呆左3日,,番到學校咩都唔記得做''
又唔記得拎中史書,,功課都冇店過囉;;
望住人地做,,覺得自己好失敗''-0-''
冇記姓既我*_____就快咩都唔記得哂[[
中史堂玩;;''坐直哂個人''...彬彬你只要講1句
''我輸了''咁大家咪唔洗玩咁耐''
坐直個人1粒鍾好辛苦''支力''[[
放學''去左xx88'' 知後諗住去食野''
得番我同呀飯'''食左好多野''
肥死lu''
算啦!食既時候最happy,,,^________^''
送呀飯等車,,回家去了''
 |
| 發表時間:2009-04-06 07:31 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-04-05 |
分類: 未分類 |
係屋企呆玩電腦都已經3日喇!
好悶''但係又唔想出街''
呢3日都唔知做過咩..浪費哂''
勁舞好似玩得好左好多''
都唔知想打d咩''
算!
留個cm俾我吧!

|
| 發表時間:2009-04-05 05:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 54 | »
|