| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-01-21 |
分類: 未分類 |
好多科成績都未如我既理想..
但係..英文..終於合格:la
都幾開心=]kaka
今日''手''書包//
3年來得第1次''手''書包//
我當然唔想''手''書包//
好彩今日冇拎電話..
班度都有好多收左。。
特如其來既是..
唉..
天日要比賽la..
只 求尾2不求最尾

|
| 發表時間:2009-01-21 05:07 PM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-01-16 |
分類: 未分類 |
終於考完試la/.....朋友仔們
現在心情放鬆哂嘛!!!
我覺得呢兩個星期真係的好辛苦..
打到呢到..
打機!!
留cm呀! |
| 發表時間:2009-01-16 02:11 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-12-26 |
分類: 未分類 |
今日屋企好亂亂亂亂亂亂亂亂亂亂亂亂亂亂亂!
真係頂唔信...
又好煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩wow..
*唉唉唉...
唔知打咩好..
算.//唔打la..
留個cm俾我...!!! |
| 發表時間:2008-12-26 09:55 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-12-24 |
分類: 未分類 |
聖誕快樂!!!
今日大家要玩得開心d哦!
朝早..便去了mk..
行到好累...buy左好多n
收穫都幾好...^__________________^
**************************************** |
| 發表時間:2008-12-24 08:46 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-12-20 |
分類: 未分類 |
開心1天.2天3天4天..以後的日字...卻要換來悲慘既日字..
今日都好開心a..一朝早都同左媽子出左去荃灣..
去shopping//知後見到婉子..我們便一齊行..
我同婉子都買左見3''
媽子便更利害...鞋& 3..仲有n咁多..
知後仲買左直髮夾個d..
番黎屋企個震..
個小巴司機伯伯洗唔洗開咁快a.a
去ocean park百幾蚊去玩過山車..
依家俾3蚊就可以玩到過山車咁既feel..
勁勁''
行左咁耐都好支カa.a

|
| 發表時間:2008-12-20 07:02 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 54 | »
|