| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-03-02 |
分類: 未分類 |
真係好耐冇打blog啦''
日日都好似過得好悶..
終於1個月lu.//唔洗同馮xx坐''
唔知呀sir幾時調位呢!
希望天日好快d調喇!
今日好悶呀d堂..
中史都好眼訓..
隔離個個又係到狂出聲
呀sir就車枝粉筆埋去佢到''
無喇喇又整到我...正一正囉
我都冇出過聲..洗唔洗咁對我''
食lunch個震*__________
個飯盒食得3分1
都冇得食- ,-
唉..

|
| 發表時間:2009-03-02 07:52 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-02-17 |
分類: 未分類 |
又要番學..
今日都好似過得好快..
頭3堂好快咁過..
lunch個震..,玩得都幾happy..
好快就咁過左..
但係數學堂就..好悶..
努力,努力,,努力,努力..,,*3*
 |
| 發表時間:2009-02-17 08:15 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-02-11 |
分類: 未分類 |
今日早放..
堂堂都好似過得好快..
9個字都唔錯啦..
以後都係咁都好..
呢幾書包都好鬼重..
又要拎飯..
中文堂..上親都會好想訓..
唉..坐呢個位好悶a..
好想調位'''
3月快d到就好啦
♥♥♥♥♥♥i like 3月♥♥♥♥♥♥

|
| 發表時間:2009-02-11 02:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-02-07 |
分類: 未分類 |
病了
病了兩天,,\
好辛苦a..
訓了兩天..
好似仲係唔好..
都唔知想打d咩..
個腦就好似一片空白..
大家留番個cm俾我啦!
 |
| 發表時間:2009-02-07 08:37 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 54 | »
|