| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-04-02 |
分類: 未分類 |
1番到去,,,上到課室''
我們說說笑笑便過了1個班主任節,,
日日如是也''都唔錯呢!
選科大家都好認真咁討論''
好難得見到我地班咁認真呢!
今日覺得自己好勁//
係pe堂,,係運動場度跑左6個圈''行左2個圈''
向着減肥行動為目標!!!yayaya''
生物堂測驗''唔識囉!
算,,,算,,,算,,,算,,,
晏就,,,落左去禮堂聽講座
足足坐左3粒鍾囉!
開頭都聼得入耳,,,後來就...
知後我地班人都係咁去廁所''就黎全級都去哂lu
4點9放''唔洗去彈琵琶lu..太好喇!
知後就同soso行路番屋企''

|
| 發表時間:2009-04-02 08:25 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-04-01 |
分類: 未分類 |
落左雨咁多日 終於到左中三校服儀容啦!
我並不期待'' 今日差d俾人捉''
知後,,,諗住上到去玩人''可能冇咩人記得今日係咩日字''
點知自己俾人玩左囉!
'''愚人節快樂!'''''愚人節快樂!'''''愚人節快樂!''
3月呢個月過去了,,,發生了很多野''都好多唔開心既野''
數學堂我覺得我地班人好白痴囉''kaka....
放左學''諗住同呀飯一齊上去中4度,,
玩呀邊個邊個人''點知佢唔係到''行左好多轉''
都係唔係到..俾佢玩死''
知後去左百佳果度''買野
番屋企lu''今日都好早番屋企''又訓.......
 |
| 發表時間:2009-04-01 08:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-03-30 |
分類: 未分類 |
視藝堂默書,,,知後就做藝術評想''
miss講左咁耐''我同西瓜就傾足咁耐''
呢堂好快就過左lu''
中史堂派巻''
63/100測得嘛嘛地-0-''
放左學''又要中文說話''
5點幾仙放,,,樓下燒烤呢!
知後去到自修室
呀飯做左震功課''
番屋企''
夠了''媽你不要再整我d野!
不要再貼,,,不要再睇啦!
幸福&幸運真的離我很遠■||||°
幸福&幸運我幾時仙可以得到呢!
 |
| 發表時間:2009-03-30 08:40 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-03-28 |
分類: 未分類 |
1朝早就起身,,同媽媽落商場!
我返學..佢買野..
知後見到彬彬,,一齊番學去lu''
仲有5分鐘就遲到-,-''
保數學第一節都ok既''
第二節做果份野就唔鬼識做囉''
冇咩心機去做''27/56差1分仙合格- -
晏就...同king買m記...睇戲[舞吧!昴]
最尾果到好悶呀??./
3點幾..走人''
媽媽call,,Taste 度等''[
見到傻嘉,,西瓜,,青青''
好好笑呀你地@.@]]
知後係葵廣買野食..
便回家去了''
回家既途中見到2個帥哥
好可愛&+上型爆既髮型,,
實左太可愛啦!*.*
................~.~
p.s
8點30分燱燈大行動
 |
| 發表時間:2009-03-28 08:41 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-03-27 |
分類: 未分類 |
1個星期番足6日學..
真煩呀!..]]
天日冇什麼是..
日日番學都落雨囉!
最不喜歡下雨天..
心情都可能會好差;;
放左學..
同so,king,.盈去左荃灣''[
so要買禮物俾楊桃
知後就行左震街;;[[-
便回家去;;
\本上星期六可以訓晏d''
但又要番學;;
p.s幸福&幸運真的離我很遠■||||°
 |
| 發表時間:2009-03-27 09:24 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 54 | »
|