| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008-12-19 |
分類: 未分類 |
今日都幾開心a.a//
オ藝勝利了''
一上左台..
就開始唔記得左一d舞歩..
衰左= ____________________-''''''''''''''''
不過,,都係多得同學既努カ所得出黎既成果''
我地呢兩個星期既努カ都冇白費過..
日日練到6點係值得既..
今日聯歡會都幾好玩a..同中1&中2既都好唔同..
中3呢年好似過得好快//
但都過得幾開心...
今年聯歡會..玩左好多野..
有華哥唱既冷雨夜..
好搞野..個個都好hi...
仲食左好多野..嘛嘛地la..
放左學..
同芳去左珍珍家..
過左震..回家去了../

|
| 發表時間:2008-12-19 05:23 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-12-18 |
分類: 未分類 |
天日就係オ藝オ藝オ藝啦!
死得la..-0-''
我好笨呀!練極都唔識..
不過我都會自我打氣嫁la./''
可能天日跳得唔好睇..
我會以我最大既努力去跳嫁la..
好怕天日..
+油a..

|
| 發表時間:2008-12-18 08:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-12-16 |
分類: 未分類 |
オ藝表演..講真果句..
真的好想放棄''
但係我都知道有人為我地班付出過..
我亦都付出過心機去練..
即使輸定係蠃..
總不能..到現在便放棄''
可能今日我們班是來治不同既班..
總不能那麼團結''
但我相信時間可以令到我地班團結''
至少我都學到好多野''
識少少跳舞''- ______________-''
最近''朋友們都好''醋''..
我地要努力去練...
p.s 朋友們不要放棄''

|
| 發表時間:2008-12-16 09:48 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-12-03 |
分類: 未分類 |
就快考試la*_*
近排又要測驗...>
唉''
講番今日''
上p.e
考標槍[[
我好屎a.a唔識標''
得13/20= ____________________=]]
科學都麻麻地''[[
知後放學都同素素回家''

|
| 發表時間:2008-12-03 08:05 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-11-26 |
分類: 未分類 |
今日上p.E堂''
考欖球''[[
男仔考仙a/a
好勁wow''
到我地女仔''
我地yollow vs red house考
跑到好支力''
最尾我都仆埋- -''
我唔小心整到靜然同學''隻foot''
對唔住哇''
我地班都有3分1既人都有仆親'''[]'''
到左英文堂''
呀sir就講知前測驗既分數''
上次唔合格''
經過努力既關係''
[[[媽:我得左la]]
終於係今次既測驗''
我岩岩好-6
28/56
kaka=_________________=''
到左第三堂''
電腦堂係我最最最唔中2既一科''
呀sir係到講書''
佢講得勁勁勁悶''
我地個邊個幾行d人都死哂''
係到訓哂''
包括我都係咁
冇計la..咁悶'''
到左放學''
去左葵廣到''
知前就諗住行路番屋企''
我同 so so就去左個藍球埸''
見到wing wing姐姐''小雞姐姐''楓姐姐''鵬鵬姐姐仲有個肥仔打藍球''
諗住打一震仙回家''
點知呢幾位姐姐好好人;;
死都唔俾個波俾我地''
我地搶''
我地得兩個vs 6個姐姐''
梗係搶唔到la我地''
wing wing姐姐俾so so爪傷’’
底死''
哇kaka;- -’’
知後就走人’’
天日你地就知死''
留cm呀各位a.a
|
| 發表時間:2008-11-26 08:21 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 54 | »
|