as4679543d
暱稱: ♂▋Mei LING-□-
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-14
2010-02-21
2010-02-06
2009-12-22
2009-12-19
文章分類
全部 (270)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 270
留言總數: 1422
今日人氣: 1
累積人氣: 55027
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 

2009-05-23

分類: 未分類

今日番去補習''

出門好大雨a,,對鞋入左水''

濕哂!好想就咁着拖鞋行落去''

好吾舒服..>,<

補數學'''吾係好記得d公式''

小息''我地又係到發癲''

癲完又係到做工作紙''

放學''去左唐記食''

miss打電話俾我媽話我冇去練琵琶''

魚魚魚魚魚''打黎有咩用''真煩!

番到去又要俾人係咁問..-,-

食完''同珍珍去左荃灣;

買禮物俾人,簡左勁耐''

買禮物俾人原來都係一件幾難既事''

哈哈''xd某人要主動d啦''

行左震''送珍珍去搭車''

走人lu~番到屋企係咁俾人沈

唉唉唉!

 

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2009-05-23 08:15 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  

 

2009-05-22

分類: 未分類

21/5
好多野做呀!


d功課又味做哂!


落左圖書館面試,,希望成功啦!=]


吾知邊1堂開始''


吾知邊個提議摺d心心俾d男仔!


-,-開始動手摺''摺摺摺''-.-


果位超級知多垃圾''成個垃圾江''


容忍吾到啦!(素)(素)(素)


係咁俾人話(素)街婆!-.-


科技..呀sir係咁講!d人話佢係到放蚊''


我都覺得嫁~訓!


知後就測驗!..吾識do''死得lu[[


補數學''我同素素做左1兩頁,,


其他就係到抄''


知後係到玩輸左就唱歌''


..........................,,,


好大頭暇a,,


係恵康度買野,,吾記
得拎番把庶''


知後同素素跑左100米既停車場,,落番去拎


好彩拎得番;;

22/5
媽係咁叫我溫書;;


好煩a..


都係晏就仙溫啦!


今日全日都係屋企!


依家吾多想玩勁舞la..


好後悔買左咁多3..


都幾悶悶悶!


天日又要番學!


補習''

 

發表時間:2009-05-22 11:51 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  

 

2009-05-20

分類: 未分類

唉唉唉!

今日好失敗囉!

吾記得去 普通話interview''

好彩呀sir叫我天日去番''

掛住睇書''-,-

今日勁多功課do囉!

煩煩煩''

晏就''係到玩''

玩到濕哂囉!=,=

放左學''諗住同呀飯做埋中文個篇文''

睇吾明做咩!

去左買野食''好飽@.@

番到去...吾係做''係到上網''

都估到嫁la..

朋友520!   >3<''

 

 

 

 

 

發表時間:2009-05-20 08:34 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  

 

2009-05-19

分類: 未分類

好肚痛 /.\ 好肚痛/.\

電腦堂''呀sir俾我地做果d功課總成績''

37名-,-知後去左電腦室係到狂做''

呀sir話我真係醒,,(呵呵''xd梗係啦!)

因為我第時間做左最高個個''

咁就拎左90分''

晏就''

吾洗拎數學書''重死人啦''

落到去玩d  ok低B既遊戲''

同傻嘉,師博,錦錦,燒雞,喩咖

仲有盈,,不過今日冇番''唉''冇得同呀邊個邊個1齊玩lu''

哈''呀sir就哂我地''..根本我地玩哂''

玩完過後又要補習''

係到玩''知後又遲放''

素個fd番黎接放學''我就送左king搭車''

知後行番屋企lu,,仲見到媽媽''-,-

 

 

 

 

發表時間:2009-05-19 08:02 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  

 

2009-05-18

分類: 未分類

呢幾日去左對面屋度訓''

琴晩肚痛 /.\ ,,訓得好吾舒服''-0-

又要早d番屋企換3''-,-

今日個書包好重''=.=我都吾知裝左d咩''

班主任節:係到揾中史-0-

英文堂"好眼訓''又要係到聼書''

又要作文''唉____________

視藝:評估''miss俾左d時間俾我地溫書''

太好啦!......

中史:吾係好識''

吾係咁夠時間do''最後個3個字時間''

吓左聲''知後係到狂do''俾多1分鐘我就do好嫁la''

唉''有時d野吾話你要就有既''算''

晏就''我已經吾肚餓既感覺啦''

數學堂''派巻,,95/120

好多人都過左100''

好吾開心-,-''唉唉唉唉''

放學仲要補習,,考完試知後又要補習''

痴線嫁!t.t  好苦呢!

同素素行返屋企lu''

 

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2009-05-18 07:11 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]