| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-07-27 |
分類: 未分類 |
琴晩發左個好開心既夣''
過多幾日就要番大6啦!
依家對番大6都係嘛嘛地''
唉唉唉-_____________-''
落左葵興,,知後又要左荃灣買野''
今日見到好多識既人- -'
|
| 發表時間:2009-07-27 09:24 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-07-26 |
分類: 未分類 |
打番呢兩日既日記la..
去左表妹屋企到訓左兩日,,
始中都係覺得自己屋企舒服d,,
25/7
晨咁早,,佢地已經番哂工''
得番我地''要自己煮野食''- -
都幾悶下''
知後食埋晏就''
急咩姐<---- 最憎心講呢句囉!
今次去mk真係一波三折- -
第1折,,我地諗住落車la,,表妹就已經落左嫁la..
我地就味落車架車就已經關左對門,,咁就開車走人..
超''xd真係俾佢激死,,仲要俾人話''-0-
第二折,,經過新世紀,,點知行過震俾人折停左''
左你5分鍾-a-'' 講關於耶穌果d,,
又話左我15分鐘''
足足講左 1粒鍾,,間中就有吹吹水既''
咁就認識左pinky 同埋維維''
佢問我試吾試下番教會,,
吾知大家有冇興趣1齊番下呢!
有既,,call 我啦''
知後就去行旺中''
冇收穫'' 但係你地就買左咁多野’’
有時都會笑爆嘴''呵xd''
26/7
1早就去左飲茶''
then汁野去書展''
超越爆多人- -''
逼死我啦! 搞到勁吾想行落去''
咁就走人''
then左mk食野''
3點幾仙食lunch- -
知後去旺中,,
呀妹要換番褲條''
我今日就買左條褲''
悶悶熱熱的'']]
 |
| 發表時間:2009-07-26 09:29 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-07-24  |
分類: 未分類 |
失敗了,,失敗了''
知道呢個消息知後''
唉''奇實自己都知嫁la,,
希望仲有d d 機會''
點知希望愈大,,失望就愈大''
都只怪自己冇咁既實力啦!
算啦!- -''
今日去左表妹屋企住兩三日''
|
| 發表時間:2009-07-24 07:37 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-07-23 |
分類: 未分類 |
今日細佬入左廠''
我覺佢係玩得電腦多,,仙至會咁囉!
太沉迷啦!,,,真叫人擔心''
贈佢1句説話:[ 自作業,不可活 ]
搞到我地連街都冇得去’
留左係屋企整蛋糕”
依家開始覺得',,唉’’
|
| 發表時間:2009-07-23 07:26 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 54 | »
|