| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-07-15 |
分類: 未分類 |
天氣好熱好熱a..
陪依穎落左去放書''
珍珍等左我地好耐a..慘慘
''等閒聯絡下''-3-''
知後去落左mk''
依穎要換番條裙''
我就買左個袋''
大大的,,普普通通的''
但係我買左知後完全冇開心既感覺''-0-
知後就落左葵芳''
諗住幫細佬買兵兵球柏''
搵吾到你要個款,,真係可惜]]
-0-
|
| 發表時間:2009-07-15 10:28 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
happy day''@,@  |
分類: 未分類 |
今日同湖落左荃灣放書''
好似荃灣放得高d''
又去番葵芳,,番學校交書單''- -
知後call 大白落黎''
係葵芳放,,-0-''
同大白,,king去左唱k''
今日聼到個消息''
真係好開心a,,
事情已順利成功1半''
希望順利成功'' ~,~
|
| 發表時間:2009-07-14 08:13 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-07-13 |
分類: 未分類 |
晨咁早''媽子叫我落荃灣''
去銀行簽名拎錢''-0-嗚,,冇哂d錢''
算,,都吾係我既''..呵xd''
行街''
買左好多件t,,
-0-
悶悶悶 |
| 發表時間:2009-07-13 10:46 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-07-12 |
分類: 未分類 |
12點幾出左去'' 依穎佢要放''
放書好混亂a,,, 搶書既-.-''
係葵芳見到呀英姑佢地''
2點幾仙去mk''好遲a,,
係旺中行左震''買左兩條裙''- -
出1次都洗左好多$''
呢1日好開心呀!
時間就真係吾係好夠,,,
依家開吾到msn,.唉''
都吾知咩是?. |
| 發表時間:2009-07-12 09:46 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-07-11 |
分類: 未分類 |
見到呀妹都出街''我都不甘示若''
咁多日冇出街''=]我見到我媽個樣就,,,
好吾願意俾我出咁wo''
係屋企真係好悶a..''
同king,妹,妹個fd1齊去西九食壽司''
真係飽死我啦!
知後同king行路去mk''
今日好大風,,,,累死人啦!
知後叫埋珊出黎1齊行''
點知''佢話要快d番屋企''
冇哂慶志''
知後話行多1震''
去左葵芳-3-''
累''-0-
|
| 發表時間:2009-07-11 09:34 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 54 | »
|